Gå til innhold

Når ta praten om eksklusivitet/kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet ganske lenge, dvs 5 måneder. Men vi treffes ganske sjelden av ulike årsaker, men har daglig kontakt. Vi møtes nå ca annenhver uke. Kommer man i det hele tatt forbi datefasen, eller går det an å snakke om hva han vil videre? 

Anonymkode: 3f94d...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. 

Nordmenn har fullstendig misforstått hva dating er. Dating er ikke å ligge sammen i flere år før man blir sammen.

Etter så mange måneder er man jo kjærester. 

Anonymkode: a89a3...c54

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Uhm.. enig, man dater kanskje 3-4 ganger, noen ganger mer eller mindre. Men man dater ikke i 5 mnd, da er man enten kjærester eller så møtes man bare for et ligg. På høy tid å få avklaring altså

Anonymkode: 9e3c9...c8c

Skrevet

Når dere har datet så lenge så er det fint å ta den praten og finne ut av hva begge vil videre :) Har dere snakket noe om fremtiden? Synes du bør spørre, istedenfor å gå å vente :)

Anonymkode: e90f6...cb7

Skrevet

Hva er grunnen til at dere har møttes sjeldent?

Anonymkode: 253a3...d07

Skrevet

Spørre og kommunisere, må bare spørre han hva han føler og om han liker deg.

Skrevet

Snakk sammen om det nå. Si hva du ønsker og hør hva han ønsker med forholdet

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Herregud. 

Nordmenn har fullstendig misforstått hva dating er. Dating er ikke å ligge sammen i flere år før man blir sammen.

Etter så mange måneder er man jo kjærester. 

Anonymkode: a89a3...c54

Jeg er så enig. Forstår meg ikke på det med å diskutere og "ta praten". Er jo bare en unnskyldning og bortforklaring for å slippe å ta ansvar. 

Anonymkode: b904d...f71

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Uhm.. enig, man dater kanskje 3-4 ganger, noen ganger mer eller mindre. Men man dater ikke i 5 mnd, da er man enten kjærester eller så møtes man bare for et ligg. På høy tid å få avklaring altså

Anonymkode: 9e3c9...c8c

Fire dater før man er kjærester..? Eller mener du eksklusive? 

Kan godt date noen eksklusivt fra sånn fem dater og utover, men krever en god del mer tid for meg før jeg kaller hen kjæresten min. 

Anonymkode: fe085...e43

Skrevet

Hvorfor så sjeldent treff? 

Anonymkode: 816bb...154

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fire dater før man er kjærester..? Eller mener du eksklusive? 

Kan godt date noen eksklusivt fra sånn fem dater og utover, men krever en god del mer tid for meg før jeg kaller hen kjæresten min. 

Anonymkode: fe085...e43

Jeg skjønner ikke dette. Hvis man bare dater hverandre og har sex, da er man kjærester i min bok. Hva er som eventuelt skal endres for at man skal være kjærester?

Anonymkode: 3e63c...e5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke dette. Hvis man bare dater hverandre og har sex, da er man kjærester i min bok. Hva er som eventuelt skal endres for at man skal være kjærester?

Anonymkode: 3e63c...e5b

Det er ikke nødvendigvis noe som endres bare man kaller seg kjærester, men for mange er det sånn at man vil være sikker på at det varer før man begynner å kalle hverandre for det. 

Jeg tok "praten" etter 3 måneder. Eller det vil si, jeg spurte om han datet andre eller hadde lyst til å date andre. Vi er ikke der at vi kaller hverandre kjærester enda, selvom jeg ikke tror mye vil forandre seg den dagen vi gjør det (som jeg også er ganske sikkert på at kommer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...