AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Vi har datet ganske lenge, dvs 5 måneder. Men vi treffes ganske sjelden av ulike årsaker, men har daglig kontakt. Vi møtes nå ca annenhver uke. Kommer man i det hele tatt forbi datefasen, eller går det an å snakke om hva han vil videre? Anonymkode: 3f94d...204
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Herregud. Nordmenn har fullstendig misforstått hva dating er. Dating er ikke å ligge sammen i flere år før man blir sammen. Etter så mange måneder er man jo kjærester. Anonymkode: a89a3...c54 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Uhm.. enig, man dater kanskje 3-4 ganger, noen ganger mer eller mindre. Men man dater ikke i 5 mnd, da er man enten kjærester eller så møtes man bare for et ligg. På høy tid å få avklaring altså Anonymkode: 9e3c9...c8c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Når dere har datet så lenge så er det fint å ta den praten og finne ut av hva begge vil videre Har dere snakket noe om fremtiden? Synes du bør spørre, istedenfor å gå å vente Anonymkode: e90f6...cb7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Hva er grunnen til at dere har møttes sjeldent? Anonymkode: 253a3...d07
Aoo19 Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 Spørre og kommunisere, må bare spørre han hva han føler og om han liker deg.
exictence Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Snakk sammen om det nå. Si hva du ønsker og hør hva han ønsker med forholdet
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Herregud. Nordmenn har fullstendig misforstått hva dating er. Dating er ikke å ligge sammen i flere år før man blir sammen. Etter så mange måneder er man jo kjærester. Anonymkode: a89a3...c54 Jeg er så enig. Forstår meg ikke på det med å diskutere og "ta praten". Er jo bare en unnskyldning og bortforklaring for å slippe å ta ansvar. Anonymkode: b904d...f71
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Uhm.. enig, man dater kanskje 3-4 ganger, noen ganger mer eller mindre. Men man dater ikke i 5 mnd, da er man enten kjærester eller så møtes man bare for et ligg. På høy tid å få avklaring altså Anonymkode: 9e3c9...c8c Fire dater før man er kjærester..? Eller mener du eksklusive? Kan godt date noen eksklusivt fra sånn fem dater og utover, men krever en god del mer tid for meg før jeg kaller hen kjæresten min. Anonymkode: fe085...e43
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Skrevet 19. februar 2023 Hvorfor så sjeldent treff? Anonymkode: 816bb...154
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fire dater før man er kjærester..? Eller mener du eksklusive? Kan godt date noen eksklusivt fra sånn fem dater og utover, men krever en god del mer tid for meg før jeg kaller hen kjæresten min. Anonymkode: fe085...e43 Jeg skjønner ikke dette. Hvis man bare dater hverandre og har sex, da er man kjærester i min bok. Hva er som eventuelt skal endres for at man skal være kjærester? Anonymkode: 3e63c...e5b
Ellah Skrevet 20. februar 2023 #12 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke dette. Hvis man bare dater hverandre og har sex, da er man kjærester i min bok. Hva er som eventuelt skal endres for at man skal være kjærester? Anonymkode: 3e63c...e5b Det er ikke nødvendigvis noe som endres bare man kaller seg kjærester, men for mange er det sånn at man vil være sikker på at det varer før man begynner å kalle hverandre for det. Jeg tok "praten" etter 3 måneder. Eller det vil si, jeg spurte om han datet andre eller hadde lyst til å date andre. Vi er ikke der at vi kaller hverandre kjærester enda, selvom jeg ikke tror mye vil forandre seg den dagen vi gjør det (som jeg også er ganske sikkert på at kommer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå