Topsi Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Har tatt hull i ørene, og de nye øredobbene er veldig løse. Men jeg klarer ikke å stramme dem. De sitter bom fast. Er det slik de skal være de første 6 ukene? Hvis de er vanskelig å stramme, er det slik at de vanskelig ramler av også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Del Skrevet 19. februar 2023 Tatt hull hvor? Piercer eller med sånn pistol? Hva slags øredobber? Anonymkode: e4d45...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tatt hull hvor? Piercer eller med sånn pistol? Hva slags øredobber? Anonymkode: e4d45...46b Det var pistol. Øreflippen,.slike som har to deler som festes sammen bak øret, en stang og en stopper bak på en måte. Øredobbene ble festet da hun brukte.pistolen, samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Del Skrevet 19. februar 2023 Men hvis de sitter bom fast, er det vel ingen grunn til å frykte at de vil falle av? Anonymkode: 03429...8ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Del Skrevet 19. februar 2023 Topsi skrev (13 minutter siden): Det var pistol. Øreflippen,.slike som har to deler som festes sammen bak øret, en stang og en stopper bak på en måte. Øredobbene ble festet da hun brukte.pistolen, samtidig Ok. Du skal ikke stramme dem før de har grodd helt uansett. De skal være løse. Det er vel slik at du får tatt av stopperen? Eller sitter alt helt fast? Anonymkode: e4d45...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatPerson123 Skrevet 19. februar 2023 #6 Del Skrevet 19. februar 2023 Topsi skrev (25 minutter siden): Det var pistol. Øreflippen,.slike som har to deler som festes sammen bak øret, en stang og en stopper bak på en måte. Øredobbene ble festet da hun brukte.pistolen, samtidig De skal sitte godt fast, siden du skal ha dem i 6 uker. Og de skal være løse (sånn at de ikke presser på øreflippen) så hullet kan puste litt og hvis det blir en hevelse får det plass til å heve. Det er det jeg fikk beskjed om når jeg tok hull ihvertfall (flere steder i øret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ok. Du skal ikke stramme dem før de har grodd helt uansett. De skal være løse. Det er vel slik at du får tatt av stopperen? Eller sitter alt helt fast? Anonymkode: e4d45...46b Jeg har ikke prøvd å ta de av, de skulle være på i 6 uker. Men andre sa de var så løse at de kan falle av. Men da er det sikkert meningen de skal sitte sånn fast, så de ikke faller av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 19. februar 2023 CatPerson123 skrev (10 timer siden): De skal sitte godt fast, siden du skal ha dem i 6 uker. Og de skal være løse (sånn at de ikke presser på øreflippen) så hullet kan puste litt og hvis det blir en hevelse får det plass til å heve. Det er det jeg fikk beskjed om når jeg tok hull ihvertfall (flere steder i øret) Ja, da dksl jeg bare la dem være slik. 5 uker til.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 19. februar 2023 #9 Del Skrevet 19. februar 2023 De har vanligvis ett hakk, slik at de verken kan strammes eller løsne. De skal være løse, for å ikke legge press i tilfelle du hovner opp. I tillegg så strammer mange øredobber for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 21. februar 2023 Taluno skrev (På 19.2.2023 den 14.01): De har vanligvis ett hakk, slik at de verken kan strammes eller løsne. De skal være løse, for å ikke legge press i tilfelle du hovner opp. I tillegg så strammer mange øredobber for mye. Betyr det at Jeg ikke kan bruke dem senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 21. februar 2023 #11 Del Skrevet 21. februar 2023 Topsi skrev (48 minutter siden): Betyr det at Jeg ikke kan bruke dem senere? Joda, men de vil alltid være litt løs. Jeg brukte mine første med jevne mellomrom i rundt 15 år når jeg ønsket brukte den typen enkle øredobber 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatPerson123 Skrevet 21. februar 2023 #12 Del Skrevet 21. februar 2023 Topsi skrev (50 minutter siden): Betyr det at Jeg ikke kan bruke dem senere? Det kan du! De sitter ofte litt bedre fast da, så man må dra hardere for å få de av. Så sitter de også løsere, men det er ikke noe problem. Du kan ha de på i flere dager i strekk senere om du ønsker, mens feks gullbelagte øredobber bør du ta av på natten. Så de er praktiske å bruke iblant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå