Gå til innhold

Hvorfor tiltrekkes jeg ikke average menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke høye krav når det kommer til en mann, hva han jobber med, inntekt eller hvor han bor. Så lenge han er snill, morsom og oppløftende å være med og vi har kjemi så er han bra nok for meg! MEN jeg må være fysisk tiltrukket, og jeg blir det nesten aldri! Jeg kan sveipe gjennom 300 profiler på Tinder og ikke finne én som jeg tenker jeg vil se i øynene mens vi knuller 🙈 For ja, sånn tenker jeg når jeg vurderer noen. Skjer en gang i året eller sjeldnere at jeg ser noen jeg syns er seksuelt tiltrekkende og sjeldenhetene har resultert i at jeg har levt i sølibat lange perioder av gangen

I noen år lurte jeg på om jeg var lesbisk eller aseksuell, jeg ser pene damer overalt men kunne aldri gjort noe fysisk med de. Aseksuell er jeg heller ikke for jeg eelsker sex med menn når jeg først finner en jeg tiltrekkes. Er det bare meg som er skikkelig kresen eller syns dere andre damer også at norske menn er lite seksuelt tiltrekkende? Ikke alle såklart men! Skal sies at venninnene mine syns jeg har stygg smak i menn de aldri ville gått for selv så jeg tror ikke det er det at jeg sikter for høyt heller. Er seksuell tiltrekning en sjelden ting eller er det noe galt med meg?

Anonymkode: 94568...55f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjernen din er ødelagt av tinder. Legg tinder vekk fra deg 

Anonymkode: 8089b...127

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hjernen din er ødelagt av tinder. Legg tinder vekk fra deg 

Anonymkode: 8089b...127

Jeg har vært sånn lenge før tinder. Det var bare for å ta et eksempel. Bruker ikke engang tinder, er innom kanskje 4 dager ila et år før jeg går lei.

Prøver å se på menn rundt meg hver dag på vei til jobb på fulle busser, scanner menn på alle bord på cafeer og utesteder for å utfordre meg selv i å finne noen kjekke men det er veldig sjeldent jeg finner det

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Forstår deg godt.

Blir kun tent av hotte unge kvinner på 20 selv. Jeg er selv i midten av 30-åra.

Vi kan ikke noe for hva vi tiltrekkes av.

Anonymkode: 62080...1b8

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Synes ikke de fleste menn ser noe bra ut. Etter jeg var med exen min som var en ren modell utseendemessig har kravene mine bare skytt opp i været. Overfladisk, ja.. men sånn er livet i guess. 

• Liker 1
Skrevet
mjaus skrev (4 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg. Synes ikke de fleste menn ser noe bra ut. Etter jeg var med exen min som var en ren modell utseendemessig har kravene mine bare skytt opp i været. Overfladisk, ja.. men sånn er livet i guess. 

Kom ikke langt med utseende da, siden det er en eks av deg. Neida. Hadde du vært overfladisk, hadde du kun vært sammen med han, fordi han ser bra ut. 

Skrevet

Jeg blir aldri seksuelt tiltrukket av en mann før vi har pratet/flørtet noen timer, så Tinder og slike app'er er fullstendig ubrukelige for meg.

Anonymkode: 17dcd...7de

• Liker 12
Skrevet
Maestro skrev (4 minutter siden):

Kom ikke langt med utseende da, siden det er en eks av deg. Neida. Hadde du vært overfladisk, hadde du kun vært sammen med han, fordi han ser bra ut. 

Haha, ja.. neida var ikke kun fordi han så bra ut, han var en fin person.. men såklart har det ruinert litt min dømmekraft når det kommer til utseende til andre menn

Skrevet

Kan være seksuell tiltrekning er en sjelden ting. De fleste menn jeg ser om det er på ekte, eller på nett osv, blir jeg ikke tiltrukket av. Så er det noen mulige få, som ikke er avklart, å noen få som på avstand virker som ja, men kan jo bli nei om jeg faktisk var i en slik situasjon med dem. Å de som føles som nei, men kanskje med kjemi blir ja, men det er vanskelig å vite også. Har en som er så ultimat ja, at nå ser jeg bare etter menn som ligner på han, løsner nok sikkert snart håper jeg 

Ser også flest damer, men kunne heller ikke vært med dem. Har tenkt det akkurat samme som deg 😅 

• Liker 1
Skrevet

Du kan like gjerne snu det på hodet. Hvorfor forventer du å bli kåt av et flatt bilde eller en person du ser tilfeldig et sekund på gata? 

Du sier ikke noe om hvordan du kom i kontakt med eksen eller andre du har opplevd tiltrekning til.

Anonymkode: 28360...dab

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har ikke høye krav når det kommer til en mann, hva han jobber med, inntekt eller hvor han bor. Så lenge han er snill, morsom og oppløftende å være med og vi har kjemi så er han bra nok for meg! MEN jeg må være fysisk tiltrukket, og jeg blir det nesten aldri! Jeg kan sveipe gjennom 300 profiler på Tinder og ikke finne én som jeg tenker jeg vil se i øynene mens vi knuller 🙈 For ja, sånn tenker jeg når jeg vurderer noen. Skjer en gang i året eller sjeldnere at jeg ser noen jeg syns er seksuelt tiltrekkende og sjeldenhetene har resultert i at jeg har levt i sølibat lange perioder av gangen

I noen år lurte jeg på om jeg var lesbisk eller aseksuell, jeg ser pene damer overalt men kunne aldri gjort noe fysisk med de. Aseksuell er jeg heller ikke for jeg eelsker sex med menn når jeg først finner en jeg tiltrekkes. Er det bare meg som er skikkelig kresen eller syns dere andre damer også at norske menn er lite seksuelt tiltrekkende? Ikke alle såklart men! Skal sies at venninnene mine syns jeg har stygg smak i menn de aldri ville gått for selv så jeg tror ikke det er det at jeg sikter for høyt heller. Er seksuell tiltrekning en sjelden ting eller er det noe galt med meg?

Hvor gammel er du? Er dette et fenomen for oss som ønsker å begynne litt på nytt siden jeg føler det samme selv🤔

M45

Skrevet

Demiseksuell da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Litt av spørsmålet blir kanskje om "bare" et bilde eller en overfladisk kikk er tilstrekkelig for å kjenne tiltrekning eller om det trengs noen form for kjemi og sjarm der også. Jeg tror det er ganske vanlig, kanskje særlig for kvinner, at kun et bilde eller det å se noen vekker så veldig sterke følelser, og som du er inne på tror jeg menn i større grad må "selge" seg inn for å bli attraktive gitt at vi rett og slett er mindre "estetisk tiltalende" enn kvinner gjerne er. 

Elaine sier det fint:

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte, og har egentlig bare slutta å se på menn. 
Finner som deg ofte pene damer, de er overalt. Personlighetsmessig sett trives jeg også best med damer, men er dessverre ganske heterofil. 

Anonymkode: 5bcb8...144

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver du average og ikke gjennomsnittlig? Genuint interessert.

Anonymkode: bc7c0...02b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Men det er jo ikke uvanlig det, seksuell tiltrekning handler jo om mer enn bare utseende.

Anonymkode: e6526...c61

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tiltrekkes nesten aldri av noen, og ser ingen hensikt med date-apper. Mye mas, null utbytte.
Jeg har konstatert at jeg må være demiseksuell. Jeg tiltrekkes kun av personer jeg har en slags emosjonell tilknytning til allerede. Derfor er fremmede no go. Utseende betyr ingen ting, ikke penger og status heller. 
Det som tiltrekker meg er et godt hode, god oppførsel, fine holdninger og at jeg kjenner på at tiltrekningen er gjensidig.

Jeg kjenner det alltid før noen gjør første framstøt med flørt, selv om det skjer med tiårs mellomrom.

Jeg tar godt vare på relasjonen til elskeren min, siden jeg ikke regner med å falle for noen ny.

Skrevet

Jeg er akkurat lik deg, TS. Jeg måtte bare slutte å bruke tinder og liknende apper, da jeg bare ble irritert av de. Har slutta å se på menn og regner med jeg forblir singel. 

Anonymkode: d62b7...276

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg har få krav utover enn at han skal være snill/omsorgsfull og at vi skal trives sammen. Hva han jobber med og tjener blåser jeg, blåser i store muskler og status. Men er så sjeldent jeg føler meg tiltrukket av noen eller syns noen er kjekke, kan komme på 3 stk de siste 12 årene og han ene var jeg i forhold med i 9 år og de to andre litt av og på i 3 år og fremmedes involvert med han ene. Her er min tinderstatistikk, en venninne sveipet flere av de 48 til høyre, jeg syns bare 2 av de 5619 var kjekke (ble bedt ut av begge men sa nei pga han jeg er involvert med). Så tinder er håpløst for meg og.

image.thumb.png.b9b85cc390e9dac14e2f915bebb55343.png

Anonymkode: 895af...198

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du kan like gjerne snu det på hodet. Hvorfor forventer du å bli kåt av et flatt bilde eller en person du ser tilfeldig et sekund på gata? 

Du sier ikke noe om hvordan du kom i kontakt med eksen eller andre du har opplevd tiltrekning til.

Anonymkode: 28360...dab

De mennene jeg har vært med har jeg møtt en kjæreste på Tinder, syns han var sexy allerede på bildet. De andre jeg har vært med seksuelt har jeg også tenkt med en gang i løpet av noen sekunder av å se på de at jeg syns de var sexy og tiltrekkende. Så det skjer men er bare så uhyre sjeldent og jeg prøver å legge godviljen til og være åpen for flere menn, men det går ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...