AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Hvis du bor på et lite sted.. en person du ikke kjenner går å snakker dritt om deg gjentatte ganger. En person du ikke kjenner engang.. bare vet hvem er Hadde du sendt en melding til vedkommende og konfrontert vedk med dette? Eller er du da den «slemme» som «tar» opp slike ting? Anonymkode: 5ec13...971
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Håper noen vil svare Anonymkode: 5ec13...971
Andro Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Ignorerer nesten alt av denslags, og bryr meg ikke om hva folk sier mtp moral og omdømme. Skulle det derimot være noe viktig, og en påviselig løgn, da ringer jeg på døra. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 Ingenting. Denne drittslengingen er et rykte og sier isåfall mer om personen som ytrer det, enn om deg. Og det sier litt om hvem som forteller det til deg. Og hvordan vet du at det er sant? Hvis dritten sier det direkte til deg derimot, da kan du svare. Anonymkode: 30656...877 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Hadde ikke konfrontert på melding, men hadde konfrontert ansikt til ansikt. Anonymkode: 7d22e...099
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Hev deg over det og ignorere det. Hvorfor lage drama og risikere å gjøre deg selv vondt. Nå kan du bare sitte å se på at personen drar seg selv og sitt eget rykte ned i grøfta. Når man baksnakker andre så fremstår man som ganske dum og simpel menneske og du blir ikke særlig godt likt av andre. Hun (eller han, who cares) vil bare ødelegge for seg selv ved å oppføre seg slik. Ryktene vil da gå om at hun er en person som snakker dritt om andre, og enda verre, folk hun ikke en gang kjenner. Du blir som sagt ikke populær av å oppføre deg slik. Så sett deg tilbake og se på at hun graver sin egen grav. Anonymkode: f4f5b...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hev deg over det og ignorere det. Hvorfor lage drama og risikere å gjøre deg selv vondt. Nå kan du bare sitte å se på at personen drar seg selv og sitt eget rykte ned i grøfta. Når man baksnakker andre så fremstår man som ganske dum og simpel menneske og du blir ikke særlig godt likt av andre. Hun (eller han, who cares) vil bare ødelegge for seg selv ved å oppføre seg slik. Ryktene vil da gå om at hun er en person som snakker dritt om andre, og enda verre, folk hun ikke en gang kjenner. Du blir som sagt ikke populær av å oppføre deg slik. Så sett deg tilbake og se på at hun graver sin egen grav. Anonymkode: f4f5b...ef7 Det er helt sant. Enkelte elsker å slarve og snakke dritt om andre, på den måten får de fokuset fort fra egen lav selvfølelse og kan heve seg selv et øyeblikk. Så dumt når folk ikke har annet å snakke om enn andre folk Anonymkode: 5ec13...971
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Skrevet 19. februar 2023 Hadde ikke gjort noe. Ignorert. Jeg er 40 år, kan ikke bry meg om slikt! Hvordan vet du at vedkommende snakker dritt om deg når du ikke har hørt det selv? Anonymkode: 7a647...e18
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 Jeg hadde faktisk et familie-medlem som jeg overhørte kom med masse dritt, og ett par løgn-historier om meg. Når jeg forsøkte å konfrontere henne om dette, så nektet hun faktisk BLANKT for at hun hadde sagt noe som helst. Jeg visste jo selvfølgelig hvor og når dette hadde skjedd, og nevnte spesifikke ting som hun hadde snakket om med noen andre. Men nei, "dette hadde hun aldri sagt!" påstod hun hardnakket. Omtrent som å snakke til en mur-vegg, rett og slett. Dersom noen har en sånn drittunge-oppførsel, så kommer de mest sannsynlig aldri til å forandre seg noe særlig uansett. Anonymkode: 3ee7c...a4a
NiceOrNothing Skrevet 19. februar 2023 #12 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis du bor på et lite sted.. en person du ikke kjenner går å snakker dritt om deg gjentatte ganger. En person du ikke kjenner engang.. bare vet hvem er Hadde du sendt en melding til vedkommende og konfrontert vedk med dette? Eller er du da den «slemme» som «tar» opp slike ting? Anonymkode: 5ec13...971 Hvordan vet du det hvis du ikke kjenner vedkommende ? Ville heller tatt en nærmere titt på den personen som forteller deg disse «ryktene «. Tar jeg ikke mye feil , har du nok en intrigemaker tettere innpå deg enn du liker å tenke på..
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #13 Skrevet 19. februar 2023 NiceOrNothing skrev (17 minutter siden): Hvordan vet du det hvis du ikke kjenner vedkommende ? Ville heller tatt en nærmere titt på den personen som forteller deg disse «ryktene «. Tar jeg ikke mye feil , har du nok en intrigemaker tettere innpå deg enn du liker å tenke på.. jeg vet hvem vedkommende er men kjenner henne ikke. Hun gikk til min bror og fortalte masse dritt om meg, og bror fortalte meg selvfølgelig dette. Det var også flere som satt å hørte på. Det verste er : hun kjenner heller ikke min bror 😅 enkelte bare lever og ånder av drama Anonymkode: 5ec13...971
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #14 Skrevet 19. februar 2023 Ignorer det. Bare du vet sannheten om eget liv og kan stå støtt i det. Anonymkode: 554d6...a6f
Mardina Skrevet 19. februar 2023 #15 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis du bor på et lite sted.. en person du ikke kjenner går å snakker dritt om deg gjentatte ganger. En person du ikke kjenner engang.. bare vet hvem er Hadde du sendt en melding til vedkommende og konfrontert vedk med dette? Eller er du da den «slemme» som «tar» opp slike ting? Anonymkode: 5ec13...971 Har opplevd det, men har ikke brydd meg nevneverdig. Hvis folk får det bedre, ved å snakke dritt om meg, så sier det vel egentlig mer om den personen som slenger dritt, enn om meg. Jeg er relativt tykkhudet, så den slags biter ikke på meg. De som kjenner meg godt, vet også hvordan jeg er som person. Og da regner jeg med at de ikke tror noe på sånne "rykter" ☺️
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #16 Skrevet 19. februar 2023 Tro meg, folk med integritet og moral tar ikke slike folk seriøst på en flekk, og siden det er et lite sted så vet også alle hvem det er. Vi har ei sånn her også, gått bak ryggen på og slengt drit om alle fra sine beste venner til folk hun ikke aner hvem er. Hun bare må snakke ned andre og slenge drit. Alle er klar over det, alle har blitt baksnakka, vi bare står der og "åja mhm aha" til hun går. Men skjønner deg, det føles skikkelig dritt. Anonymkode: 153b2...ac1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #17 Skrevet 19. februar 2023 Har det noen innvirkning på ditt liv? Hvis ja, så bør du kanskje ta tak i det. Men sånn egentlig, så er det vel bare å ignorere. Drit i usannheter. Anonymkode: a47da...afe
NiceOrNothing Skrevet 19. februar 2023 #18 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): jeg vet hvem vedkommende er men kjenner henne ikke. Hun gikk til min bror og fortalte masse dritt om meg, og bror fortalte meg selvfølgelig dette. Det var også flere som satt å hørte på. Det verste er : hun kjenner heller ikke min bror 😅 enkelte bare lever og ånder av drama Anonymkode: 5ec13...971 Hun kan ikke leve av drama med mindre noen biter på agnet . Så det beste er å late som ingenting , å ikke gi henne oppmerksomhet .
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #19 Skrevet 19. februar 2023 NiceOrNothing skrev (1 time siden): Hun kan ikke leve av drama med mindre noen biter på agnet . Så det beste er å late som ingenting , å ikke gi henne oppmerksomhet . Takk for svar. Det er helt sant! Skjønner ikke at folk orker å holde på slik.. hva er poenget? Anonymkode: 5ec13...971
NiceOrNothing Skrevet 19. februar 2023 #20 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Det er helt sant! Skjønner ikke at folk orker å holde på slik.. hva er poenget? Anonymkode: 5ec13...971 Folk som ikke har det bra med seg selv forsøker gjerne å dra andre ned , lage drama . Men de som er mer oppegående , lar ikke sånne folk få oppmerksomhet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå