Gå til innhold

Sjokolade parfyme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag gikk ei dame forbi meg,og det kom en lukt rundt henne som nystekt sjokoladekake.Fikk ikke spurt hvem parfyme hun brukte.Noen her som har tips til hvem parfyme det kan være?🌸

Anonymkode: 81ec6...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I dag gikk ei dame forbi meg,og det kom en lukt rundt henne som nystekt sjokoladekake.Fikk ikke spurt hvem parfyme hun brukte.Noen her som har tips til hvem parfyme det kan være?🌸

Anonymkode: 81ec6...846

Hvilken. 

Anonymkode: f5f40...ba0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det kan være ett eller annet kroppsprodukt (body butter eller lignende), det er ikke så mange parfymer med distinkt sjokoladeduft.

Dersom det var parfyme, kan det ha vært Hugo Boss The Scent for her eller Hugo Boss The Scent for her Pure Accord.

I tillegg har 1969 fra Histoires de Parfums en ganske tydelig sjokoladenote, men den er blandet med mange andre duftnoter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste parfymen jeg kan komme på som lukter veldig tydelig sjokolade er Over the Chocolate Shop fra 4160 Tuesdays. Den lukter sjokolade og vanilje. Ellers har du både Prada Candy Night og Black Orchid av Tom Ford, som har noter av sjokolade. Men de lukter ikke ren sjokolade. Kan også nevne Lavender and Wool fra Linda Landenberg, som lukter lavendel og sjokolade. Der er sjokoladen tydeligere, men den lukter fortsatt ikke ren sjokolade.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body shop hadde en serie for noen år siden som het Chocomania. Den luktet sjokolade. 

Jeg har selv en flaske med edt fra den serien. 

375x500.23293.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...