Gå til innhold

Jeg løy til venninna mi og fikk hun til å slå opp med kjæresten sin fordi jeg kjeda meg, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så ekstremt dårlig samvittighet at jeg bare vil gråte nå, men på ettermiddagen idag så var kjæresten til bestevenninna mi hos meg, han kom sammen med vennnina mi siden jeg spurte vennnina mi om å komme over, hun gikk på do for ett par minutter, og han var på rommet mitt fortsatt og gjorde ingenting, når hun kom tilbake igjen tok jeg henne på det andre rommet og løy om at han hadde prøvd å kysse meg og sa jeg var vakker osv, at han sa « jeg liker egt ikke *** (navn på kj hans) hun er masete». Han sa ikke dette, men jeg sa til henne han sa det fordi jeg kjeda meg og ville ha litt action, hun gikk da på det andre rommet og begynte å kjefte på han og sa tin jeg sa, også sa han at han aldri hadde gjort det, også sa hun «ja ikke sant» hun trodde ikke på han i det hele tatt og bare meg, hun ble så sur på han, han gikk til slutt, hun slod også opp med han. Jeg skulle jo egt fortelle henne det bare var kødd, men siden jeg så for seriøst hun tok det turte jeg ikke. Jeg føler meg som en dårlig person nå spesielt siden han var bra for henne og hun var jo min bestevenn, jeg skjønner ikke hva Jeg tenkte på. Og han skjønte ikke hvorfor hun var sur, og tok konakt med meg i ettertid og skrev «jeg skjønner ikke hva du prøvde på, hva var greia med alt dette, hva får du ut av det her?» . Jeg vil bare legge ballen dø, jeg kommer ikke til å fortelle henne hva som skjedde, da blir vi sikkert aldri venner igjen og hun kommer ikke til å stole på meg mer. Men har bare fått dårlig samvittighet.

Anonymkode: b0f68...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dette er tull. Om ikke er du et råttent menneske. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Nei det er ikke tull, jeg er veldig lei meg for hva jeg har gjort, skulle aldri ha gjort det.

det verste var jo at jeg sa til henne «omg folk er så falske, de sier drit bak ryggen din når du ikke er der» og hun var enig i det jeg sa om han og kalte han falsk osv.

Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Men skulle det stemme, kan du umulig være helt stabil.

Anonymkode: 456b6...78d

• Liker 16
Skrevet
Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Tror noen er inspirert av ts i tråden om stedatteren

• Liker 1
Skrevet

Din tråd dette og?

Pluss de tjue andre trådene om ustabil oppførsel fra deg men at det er andre du mener er toxic. Innse at det er du som er problemet, du som er psykoen

Fy faen

Hvis ikke denne tråden er tull så er du seriøst psykopat. Google det

Anonymkode: dd8bb...25c

• Liker 7
Skrevet

Du skal leve med dette resten av livet, leve ved din venninne. Valgene er enten å si det eller holde tett.

Ved å fortelle hva du har gjort, vil det bli noen vonde dager, men det går over. Det er lov å gjøre feil, selv om det kan bli vanskelig å tilgi deg.

Alternativet er at du skal leve med denne løgnen hele livet

Tror du må vurdere å si dette til henne. Beklage, si at det bare kom, og at alt ble så mye mer enn hva du hadde i hodet. For du hadde ikke tenkt over det, det var bare impulsivt.

Det venninnen din får, er en veldig lojal venninne, som har gått på en smell, men som prøver å rette opp i sine feil. Og som ikke vil gå på en lignendne smell senere.

Lykke til.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes onde mennesker som nyter å bære jævlige mot sine nære. 
Gå og søk hjelp og hold deg unna det du kaller venner 

Anonymkode: 096ad...a79

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes onde mennesker som nyter å bære jævlige mot sine nære. 
Gå og søk hjelp og hold deg unna det du kaller venner 

Du trenger ikke å gni det inn på meg, jeg har sagt allerede at jeg er lei meg for hva som skjedde og skulle ønske jeg kunne ta det tilbake, det var jævlig gjort av meg spesielt siden hun alltid har vært god mot meg og vært super snill og støttende venninne, men skjedd er skjedd får ikke gjort noe med det nå, jeg er ellers en god venn mot henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke å gni det inn på meg, jeg har sagt allerede at jeg er lei meg for hva som skjedde og skulle ønske jeg kunne ta det tilbake, det var jævlig gjort av meg spesielt siden hun alltid har vært god mot meg og vært super snill og støttende venninne, men skjedd er skjedd får ikke gjort noe med det nå, jeg er ellers en god venn mot henne. 

Nei, du skal ta konsekvensen av hva du har gjort, si sannheten, og akseptere at venninna di dropper deg som et råttent egg. Lær av det og gjør aldri noe slik igjen. Herregud.
("Ville ha litt action"...? WTF...)

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg er ellers en god venn mot henne. 

Ikke nå mer.

Har du tenkt til å oppsøke psykolog snart? Begynner å bli lei psyko trådene dine

Anonymkode: dd8bb...25c

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan rette på det ved å fortelle sannheten.  

Om du ikke gjør dette vil det sakte spise deg opp innenfra og du kommer ikke til å klare å ha et godt liv noen gang. Det kan jeg love deg 

Anonymkode: a5854...899

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, det trenger du virkelig ! 
Du er i stand til å si hva som helst, også unnskyld , men å mene det fra hjertet og leve opp til din anger er noe helt annet. 
Handling betyr mere enn ord. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tja, vet ikke jeg, hva med å kanskje ... forklare det som skjedde og rette opp i det?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan vel si deg såpass at du er alt annet enn en god venn, og ut fra hva du forteller ikke særlig godt menneske heller. Jeg håper du er er et troll, men om ikke må du seriøst oppsøke hjelp så du ikke ødelegger for flere mennesker rundt deg. 

Anonymkode: 68325...095

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan vel si deg såpass at du er alt annet enn en god venn, og ut fra hva du forteller ikke særlig godt menneske heller. Jeg håper du er er et troll, men om ikke må du seriøst oppsøke hjelp så du ikke ødelegger for flere mennesker rundt deg. 

Anonymkode: 68325...095

Jo jeg var en god venn og var det inntil nå, jeg bare så at de hadde det så bra sammen og glade så det ødela litt for meg, fordi hva er det som gjør dem så glad, de hadde bare bra bånd også virka det som.

Skrevet

Hva trodde du egentlig skulle skje da du fortalte henne disse løgnene? Øv deg på å telle til ti, eller aller helst 100, før du følger impulsene dine og gjør noe du kan komme til å angre på. 
Hva din venninne angår, bør du fortelle henne hva du har gjort. Om du trenger en dårlig unnskyldning, så si du var bakfull eller noe. 

Anonymkode: 70c77...c13

• Nyttig 1
Skrevet

Du blir nok mer voksen av deg så snart du begynner på videregående, lykke til ellers.

Anonymkode: 72952...b94

• Liker 1
Skrevet

Har du borderline? Jeg opplevde noe lignende nylig med ei venninne med denne diagnosen. Hun elsker drama og det var dråpen da hun gjorde lignende som du her har gjort. 

Anonymkode: c547b...661

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva trodde du egentlig skulle skje da du fortalte henne disse løgnene? Øv deg på å telle til ti, eller aller helst 100, før du følger impulsene dine og gjør noe du kan komme til å angre på. 
Hva din venninne angår, bør du fortelle henne hva du har gjort. Om du trenger en dårlig unnskyldning, så si du var bakfull eller noe. 

Anonymkode: 70c77...c13

Først og fremst trodde jeg ikke at hun skulle stole så blindt på meg og ikke engang gi han sjanse til å ombevise henne, eller noe slikt. Jeg trodde de skulle finne til slutt av jeg løy og le av det, at det bare skulle bli en liten lek, men det ble ikke sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...