Akryl Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 I min barndom lekte jeg masse med lekepistoler med mine brødre og venner. Vi skjøt og drepte hverandre. Men er det i dag tabu å gi barna lekepistoler? Det virker jo brutalt at barna leker å skyte og drepe hverandre. Kanskje det fortsatt er normalt siden jeg ser lekepistoler i butikkene. Men det virker jo samtidig absurd at dette har vært normalt.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Akryl skrev (1 time siden): I min barndom lekte jeg masse med lekepistoler med mine brødre og venner. Vi skjøt og drepte hverandre. Men er det i dag tabu å gi barna lekepistoler? Det virker jo brutalt at barna leker å skyte og drepe hverandre. Kanskje det fortsatt er normalt siden jeg ser lekepistoler i butikkene. Men det virker jo samtidig absurd at dette har vært normalt. Min sønn og vennene hadde nerf (lekepistoler med skudd/piler/kuler). Hva andre mener er likegyldig! De spiller jo skytespill ( etter aldersgrensene vel og merke). Anonymkode: 77c16...068
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Jeg tørr ikke å kjøpe lekepistol som er sort.. poden ønsket seg, men jeg turte ikke. Sånn nerf gevær hadde jeg ikke hatt problemer med, de lyser jo lekevåpen i lange baner. Verre med sort plastikk pistol, eller maskingevær. Anonymkode: 4636e...e14
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Nja..litt både og. Jeg holdt stand til han var 6-da ble presset for stort. Er ingen fan av det,fins så mye annet fint å leke med, men tapte kampen. Det gikk så langt at han smuglet inn en pistol han hadde lånt hos en venn, å gjemte den i skuffa under sengen;) dagen etter dro vi på lekebutikk. Men 2 åringer med gevær/pistoler, det kan man unngå. Anonymkode: 40765...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå