Gå til innhold

Fra samboer til kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest bruker i.i.
Skrevet

Hei!

Er det noen her som har gått fra å være samboere til kjærester, og forholdet har overlevd videre?

Jeg vet rett og slett ikke om jeg klarer å leve sammens med samboeren min, men jeg vil likevell være kjæresten hans. Hverdagen er rett og slett for travel.

Jeg studerer, og han skjønner ikke at jeg er nødt til å lese på kveldene, da vil han at vi kun skal være sammen. Og jeg får ikke tid til å gjøre mine ting, være med mine venner...

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og en eks ble enige om å prøve men det funket ikke for meg, men det kan jo hende det funker for deg, tror det er best å prøve for da er det hvertfall en sjanse for at dere kan fortsette forholdet

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det er mulig i alle fall, jeg kjenner noen som har gjort det. De gikk hverandre på nervene med en gang de flyttet sammen, men fungerer godt som kjærester som bor hver for seg.

Skrevet

Jeg var samboer i ti år, men jeg gjorde det slutt. I begynnelsen var vi ikke kjærester, men etter tre måneder møttes vi jevnlig helt til jeg 1.5 år etterpå falt pladask for det som ble min nye kjæreste og samboer og nå er en eks.

Egentlig skulle jeg ønske jeg ikke møtte han andre, for det fungerte bra å være kjæreste med den første eksen min. Men etter at det ble slutt, føler min første eks seg veldig som nr. 2, så vi har ikke gjenopptatt kjærestedelen, men vi er venner.

Gjest Isabellas
Skrevet

Fungerer man ikke som samboere, så er det vel på tide å sette seg ned og vurdere forholdet? Jeg og min kjære ble samboere ganske så tidlig, men vi vil ikke kaste bort tid. Og jeg har gjort det klart for han at jeg reverserer ikke i forholdet, så hvis han flytta ut betyr det slutt.

Skrevet