AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Så da er det vel bare å vente til han møter en annen dame da? Alle følelser er borte både hos han og meg, men vi klarer likevel ikke å bryte. Det er nesten så jeg håper han møter noen litt kjapt, for dette er slitsomt… Anonymkode: 84092...e32 1
Hjelpsom Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Hvis du heller ikke har følelser for han kan jo du også finne deg en ny. Det å bryte hvis man har bygget opp et liv sammen er jo naturligvis vanskelig. Men dere kan jo fortsatt være venner når dere begge er inneforstått med at dere ikke har følelser for hverandre lenger. Det er mye bedre det en et hardt brudd som ofte er knusende for en eller begge parter.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Useless skrev (2 minutter siden): Hvis du heller ikke har følelser for han kan jo du også finne deg en ny. Det å bryte hvis man har bygget opp et liv sammen er jo naturligvis vanskelig. Men dere kan jo fortsatt være venner når dere begge er inneforstått med at dere ikke har følelser for hverandre lenger. Det er mye bedre det en et hardt brudd som ofte er knusende for en eller begge parter. Så rart det kommer til å bli uten han. At han ikke er der når jeg kommer hjem, eller hvis jeg flytter, å dra hjem til et annet sted. Alle de tankene virker så overveldende skumle at jeg bare … blir, selv om jeg egentlig ønsker å leve alene. TS Anonymkode: 84092...e32
Hjelpsom Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så rart det kommer til å bli uten han. At han ikke er der når jeg kommer hjem, eller hvis jeg flytter, å dra hjem til et annet sted. Alle de tankene virker så overveldende skumle at jeg bare … blir, selv om jeg egentlig ønsker å leve alene. TS Anonymkode: 84092...e32 Det kommer til å bli rart og det kommer til å bli ensomt og komme hjem til tomt hus. Men man venner seg til det og etter hvert. Det å plutselig bli alene etter å ha levd sammen med en livspartner i mange år er en stor omveltning og kan føles håpløst. Men det går over og man går videre.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Hvorfor er du så sikker han ikke har følelser for deg. Har han sagt det rett ut? Anonymkode: 399a7...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå