AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Jeg ble litt inspirert av den tråden som går nå om ensomhet. Noen ganger tenker jeg at jeg er det da jeg har kanskje 2 venner som er nære (har flere bekjente), som jeg er med totalt ca 5- 6 ganger i året. Men når jeg virkelig vurderer spørsmålet om ensomhet, så kommer jeg frem til at mannen min er min aller næreste og beste venn i tillegg til å være en fantastisk ektemann. Vi snakker om alt, gjør alt sammen og har egentlig ikke behov for så mange andre i livene våre. Han sier også at jeg er hans beste venn. Jeg føler meg veldig heldig som har det sånn 🥰 Har dere andre det sånn også med deres partner? Anonymkode: 47999...d59 1
Hjelpsom Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble litt inspirert av den tråden som går nå om ensomhet. Noen ganger tenker jeg at jeg er det da jeg har kanskje 2 venner som er nære (har flere bekjente), som jeg er med totalt ca 5- 6 ganger i året. Men når jeg virkelig vurderer spørsmålet om ensomhet, så kommer jeg frem til at mannen min er min aller næreste og beste venn i tillegg til å være en fantastisk ektemann. Vi snakker om alt, gjør alt sammen og har egentlig ikke behov for så mange andre i livene våre. Han sier også at jeg er hans beste venn. Jeg føler meg veldig heldig som har det sånn 🥰 Har dere andre det sånn også med deres partner? Anonymkode: 47999...d59 Min ekspartner var min aller beste venn. Har innsett nå at det kanskje var dumt og det kan være lurt å ha noen flere bestevenner i tilfellet man ender opp i brudd for da står man ribbet og ensom tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Mannen min er en veldokumentert god venn, jeg er nok hans beste venn. Jeg har flere andre nære venner også. Ville følt meg helt kvelt om jeg bare hadde 2 venner og et par bekjente utenom mannen. Anonymkode: 60050...c65
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen min er en veldokumentert god venn, jeg er nok hans beste venn. Jeg har flere andre nære venner også. Ville følt meg helt kvelt om jeg bare hadde 2 venner og et par bekjente utenom mannen. Anonymkode: 60050...c65 Skulle stå veldig god venn Anonymkode: 60050...c65
Jdz Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Jeg har andre gode venner, men samboeren min er og blir min aller beste venn. Ville ikke hatt det på noen annen måte. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #7 Skrevet 18. februar 2023 Eksen min var min beste venn helt til han var utro. Vi holdt sammen i flere år etterpå, men det ble aldri det samme igjen. Anonymkode: fdd9a...481 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #8 Skrevet 18. februar 2023 Njæ, jeg vil ikke helt formulere det sånn. Vi er først og fremst kjærester. (Eller; gift da, sammen i 22 år). Jeg kn**** jo ikke venner 😅🤷♀️ Anonymkode: 242e4...3d1 1
Gjest Letharia Skrevet 18. februar 2023 #9 Skrevet 18. februar 2023 Har vært kjærester i 11 år, samboere i ca 6 år. Vi ble kjærester da vi var 15 år. Nå er vi 26 år. Men vi var bestevenner lenge før dette, og er det fortsatt i dag, selv om vi er kjærester først og fremst. Men han er min aller nærmeste, selv om jeg har andre bestevenner også. Foretrekker å ha en liten krets, med veldig nære venner, enn mange overfladiske venner.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #10 Skrevet 18. februar 2023 Mannen min er min aller nærmeste, og jeg kan snakke med han om alt. Men vi er jo først og fremst partnere. Venner føler jeg fyller en annen funksjon, vi snakker om andre ting. Jeg får bli med inn i deres liv, og hverdag og de i mitt liv og min hverdag. Vi snakker om barn, jobb, helse, sminke, politikk, religion, økonomi, vaskemaskiner som ikke skyller ordentlig og Gud vet ikke hva. Synes det er godt å lufte tanker med noen som er nære, men ikke riktig så nære som jeg er med mannen. Anonymkode: f1b1f...157 1
MyMichelle Skrevet 18. februar 2023 #11 Skrevet 18. februar 2023 Ja, vi er gode venner i tillegg til det andre. Jeg kunne ikke vært sammen med en jeg ikke kunnet snakket med om alt.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #12 Skrevet 18. februar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Njæ, jeg vil ikke helt formulere det sånn. Vi er først og fremst kjærester. (Eller; gift da, sammen i 22 år). Jeg kn**** jo ikke venner 😅🤷♀️ Anonymkode: 242e4...3d1 Har jeg ikke tenkt på sånn...men faktisk, da, det eneste mennesket jeg vil ha sex med i verden er faktisk også min beste venn. Og kjæreste. Det var sånn pakka kom da vi fant Den Store Kjærligheten... Bestevenner, kjærester og elskere, alt i en og samme person. For begges del. Anonymkode: 3b0d0...85f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #13 Skrevet 18. februar 2023 Ja. Min partner er nok min nærmeste venn men stoler ikke helt på han. Har ikke tid til å pleie relasjoner utenom de nærmeste. Hva er egentlig forskjell på partner og venn, sett bort fra at man har sex.. Skjønner ikke skillet der. Anonymkode: c0218...91f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #14 Skrevet 18. februar 2023 Min mann er min bestevenn, og jeg er hans, vi kan snakke om absolutt alt. Han er jo mer enn "bare" en bestevenn, han er mitt alt, og jeg kan ikke forestille meg å leve uten han. Anonymkode: f738a...20c 1
Aragon Skrevet 19. februar 2023 #15 Skrevet 19. februar 2023 Ja, han er uten tvil min aller beste venn . Vi var også venner noen år før vi fikk følelser for hverandre , så vi har liksom hele tiden hatt det helt dype vennskapet 😃 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #16 Skrevet 19. februar 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Min partner er nok min nærmeste venn men stoler ikke helt på han. Har ikke tid til å pleie relasjoner utenom de nærmeste. Hva er egentlig forskjell på partner og venn, sett bort fra at man har sex.. Skjønner ikke skillet der. Anonymkode: c0218...91f Samme er det for meg. Partneren min er min nærmeste venn, men jeg stoler ikke helt på han. Dreier seg ikke om utroskap, men andre ting. Anonymkode: ba885...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå