AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Har forstuet og utsatt fot før for skader men aldri behandlet noe særlig det. Vet ikke om kan ha sammenhenger med nå, men ofte når jeg slapper av foten så "klikker" den i ankelen og hører bare klikk så er foten låst og det er forferdelig smertefullt å bevege den og det varer ofte ett minutt så blir jeg tvunget å klikke den på plass og det gjør så vondt at jeg ofte skriker 😂😬😬😬 og blir øm leenge etter. Skjer ofte når sitter på sofaen med foten opp. Hva kan det være? Kun ene foten.. blitt oftere i det siste Anonymkode: 2ae21...33d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Høres ut som at du har fått bruskskade i leddet https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/legg-ankel-fot/ankel-bruskskade/ Anonymkode: 61f62...2e3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som at du har fått bruskskade i leddet https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/legg-ankel-fot/ankel-bruskskade/ Anonymkode: 61f62...2e3 Hadde en ulukke for 2 år siden der jeg fikk dypt kutt bakdelen av foten / ankelen og måtte sy. Kanskje kan være det? Anonymkode: 2ae21...33d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde en ulukke for 2 år siden der jeg fikk dypt kutt bakdelen av foten / ankelen og måtte sy. Kanskje kan være det? Anonymkode: 2ae21...33d Jeg vet ikke, du må nesten kontakte helsepersonell for diagnose og få riktig behandling. Anonymkode: 61f62...2e3 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Det kan være at en bit av brusk eller bein inne i ankelen kan ha løsnet og setter seg fast innimellom. Det kan være bra i perioder hvor biten ligger stabilt, så flytter den seg kanskje og da blir det mer smertefullt igjen. Ikke godt å si når det kan ha skjedd men antagelig en av gangene du har skadet eller forstuet, ja. Snakk med legen din. Hvis det er en løs bit inni der så går det an å få fjernet den. Anonymkode: b7bc8...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå