Gjest Flinkepia T Skrevet 18. februar 2023 #1 Del Skrevet 18. februar 2023 Har dere forslag på en god skrekkfilm jeg kan se? Har sett ganske mange. Eventuelt noe i science fiction kategorien. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #2 Del Skrevet 18. februar 2023 Blair Witch Project Aliens Bram Stoker’s Dracula Season of the Witch hvis du liker humor innblandet: Shaun of the Dead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #3 Del Skrevet 18. februar 2023 SF: Blade Runner hvis du ikke har sett den, verdens beste SF film Matrix (første) Dr. Who, kan være overraskende grøsseraktig til å være «familieserie» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 18. februar 2023 #4 Del Skrevet 18. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Blair Witch Project Aliens Bram Stoker’s Dracula Season of the Witch hvis du liker humor innblandet: Shaun of the Dead Var season of the witch den med Nicolas Cage? I såfall har jeg sett alle disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 18. februar 2023 #5 Del Skrevet 18. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): SF: Blade Runner hvis du ikke har sett den, verdens beste SF film Matrix (første) Dr. Who, kan være overraskende grøsseraktig til å være «familieserie» Ja sett, men ikke hele Dr. Who. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #6 Del Skrevet 18. februar 2023 Flinkepia T skrev (Akkurat nå): Var season of the witch den med Nicolas Cage? I såfall har jeg sett alle disse.. Ja den med han og Ron Pearlman (en av mine favorittskuespillere). Apropos Pearlman, sett Hellboy (den fra 2004)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #7 Del Skrevet 18. februar 2023 Flinkepia T skrev (1 minutt siden): Ja sett, men ikke hele Dr. Who. Heller ikke sett hele. Datt av etter at David Tennant sluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 18. februar 2023 #8 Del Skrevet 18. februar 2023 Hellboy ikke sett 😁 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #9 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Flinkepia T skrev (3 minutter siden): Hellboy ikke sett 😁 👍👍👍 Den er bra, basert på en av mine favoritt tegneserier (som også anbefales, i hvertfall hvis man synes en historie om en snill demon som slåss mot onde nazi konspirasjoner ledet av Rasputin i et kosmos som blander spiritisme, Ancient Aliens, Lovecraft, gnostisisme, gammel kiosklitteratur, Jack Kirby, mytologi og folklore++++ med veldig spesiell tegnestil) 😀😀😀😀 Endret 18. februar 2023 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 18. februar 2023 #10 Del Skrevet 18. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Den er bra, basert på en av mine favoritt tegneserier (som også anbefales, i hvertfall hvis man synes en historie om en snill demon som slåss mot onde nazi konspirasjoner ledet av Rasputin i et kosmos som blander spiritisme, Ancient Aliens, Lovecraft, gnostisisme, gammel kiosklitteratur, Jack Kirby, mytologi og folklore++++ med veldig spesiell tegnestil) 😀😀😀😀 Ha, hørtes perfekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 18. februar 2023 #11 Del Skrevet 18. februar 2023 Flinkepia T skrev (Akkurat nå): Ha, hørtes perfekt ut Liker disse godt bl.a... Hereditary The wicker man Texas chain saw massacre The Omen Drag me to hell Cloverfield... The cabin in the woods The cube Creep ... Får prøve hellboy nå, thanks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #12 Del Skrevet 18. februar 2023 Flinkepia T skrev (6 minutter siden): Ha, hørtes perfekt ut Outland har ofte tilbud på første del av tegneserien, som filmen er basert på 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #13 Del Skrevet 18. februar 2023 Flinkepia T skrev (Akkurat nå): Liker disse godt bl.a... Hereditary The wicker man Texas chain saw massacre The Omen Drag me to hell Cloverfield... The cabin in the woods The cube Creep ... Får prøve hellboy nå, thanks. Liker Cloverfield kjempegodt jeg og 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2023 #14 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg er mye bedre på grøsserlitteratur enn skrekkfilm da, så hadde hatt mer å komme med hvis du spurte om det i stedet😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 18. februar 2023 #15 Del Skrevet 18. februar 2023 Hmm, denne filmen er ikke særlig tilgjengelig for tiden. Kanskje denne Wednesday serien er noe å se på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 18. februar 2023 #16 Del Skrevet 18. februar 2023 Hvis du liker Hereditary er Midsommar å anbefale☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 18. februar 2023 #17 Del Skrevet 18. februar 2023 "The Orphanage" Og serien " The Haunting of Hill House". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. februar 2023 #18 Del Skrevet 18. februar 2023 The Orphanage. Drag me to Hel. The others 28 weeks layer Mama Shutter Island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 19. februar 2023 #19 Del Skrevet 19. februar 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): The Orphanage. Drag me to Hel. The others 28 weeks layer Mama Shutter Island Her er tre jeg ikke har sett😄 The Orphanage 28 weeks later Mamma Hvilken er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #20 Del Skrevet 19. februar 2023 Fredag den 13 filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå