Gå til innhold

Hvordan bli kvitt stalker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd får han , han har vært innlagt på psykratri etthalvt år å er tydeligvis ute igjen får nå prøver han å kontakte meg og hele familien. Har flyttet men ikke langt nå står jeg med panikk. Vurdere om jeg må flytte langt men det er også skummelt. Det går så langt at noen ganger hadde det vært lettere om jeg ikke eksisterte

Anonymkode: 9a861...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier politiet?

Anonymkode: cc2ae...8e0

• Liker 1
Skrevet

Regner med du har anmeldt når det er så ille. Og som den over så lurer jeg på hvilken hjelp du får av politiet.

Anonymkode: bd830...ace

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk til hans verge sist får å unngå anmeldelse siden jeg merker han er syk. Så at vist det skjedde mer går jeg til politiet så må nokk det denne gangen. Mobilen jeg hadde og samlet opp alt av beviser på med bilder ble ødelagt så håper jeg klarer å finne de tilbake via icloud. Hørt mye om at politiet er vanskelige på sånne saker også vet ikke helt h ør jeg skal begynne engang eller om jeg får noe hjelp eller hvordan jeg kontakter politiet 

Skrevet

Er redd får at han skal finne ut hvor jeg er å komme på døra. Er redd får han er så ustabil at han kan drepe meg eller noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er redd får at han skal finne ut hvor jeg er å komme på døra. Er redd får han er så ustabil at han kan drepe meg eller noe. 

En skummel kamerat truet en stalker for meg. Fyren hadde slitt meg ut i 6 lange år og ringte igjen. Denne gangen var jeg med en bestemt fyr som tok tlf min og ringte til mannen. Kameraten min truet han hardt og nå har det vært stille i snart 4 år. 

Anonymkode: e92a1...9c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du må kontakter du politiet omgående. Samle sammen alt du har av bevis, lever anmeldelse på nett og møt på kontoret på mandag. 

Anonymkode: 8befb...4a6

• Liker 1
Skrevet

Gå til politiet så fort du har mulighet, sånn skal du ikke ha det 

Skrevet

Ta det med politiet om de ikke har vært kontaktet.

Anonymkode: 8e17c...472

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...