Gå til innhold

Hva er poenget med å røyke Marlboro fuse Beyond??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er ikke poenget med å røyke Marlboro fuse Beyond??

Anonymkode: a2867...c8e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god. Mitt favorittmerke.

Sluttet å røyke i ett år, nå er jeg på igjen.

Anonymkode: 9931e...f56

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Fuse, mener du de med klikkfilter? Poenget er kanskje at du selv skal kunne regulere mengden nikotin via filteret.  Jeg synes ikke noe om det. Prøvde en gang et annet merke, men ellers er det rullings for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Fuse, mener du de med klikkfilter? Poenget er kanskje at du selv skal kunne regulere mengden nikotin via filteret.  Jeg synes ikke noe om det. Prøvde en gang et annet merke, men ellers er det rullings for meg.

En kompis røyker sånn klikkrøyk. Får smak av mint tror jeg, om man klikker. Finnes og en med eple, den er faktisk ikke gærn. Skulle jeg røyka igjen, så hadde det blitt den. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (5 timer siden):

Rullings er best! Rød Mix ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyka før. Syns ikke de klikk-filterne var noe særlig. Syns filteret ble så slapt av å drive og klemme på det. Hvis jeg ville ha mentolrøyk så kjøpte jeg heller vanlig mentolrøyk. 

Anonymkode: 0320c...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja si det.Hvorfor røyker folk egentlig?

Anonymkode: e5038...8f3

Det kan du virkelig spørre om, ja. Det har jeg spurt meg selv om mange ganger også, uten å få noe vettugt svar. Får vel si som politikerne at jeg ikke kan svare på stående fot, men vi setter ned et utvalg…. Og hvorfor drikker Jeppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (10 minutter siden):

Det kan du virkelig spørre om, ja. Det har jeg spurt meg selv om mange ganger også, uten å få noe vettugt svar. Får vel si som politikerne at jeg ikke kan svare på stående fot, men vi setter ned et utvalg…. Og hvorfor drikker Jeppe?

Er enig med deg der. Få satt ned et utvalg, og etter det et ekspertutvalg som skal vurdere det forrige utvalget. Er jo helt klart ingen annen måte å få svar på ting.

Anonymkode: 8b500...dac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja si det.Hvorfor røyker folk egentlig?

Anonymkode: e5038...8f3

Fordi det er godt ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe positivt om røyking i det hele tatt.
Å trekke noe ned i lungene som ikke er oksygen er galskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andro skrev (1 minutt siden):

Tenker ikke noe positivt om røyking i det hele tatt.
Å trekke noe ned i lungene som ikke er oksygen er galskap.

Litt karbondioksid må man ha.

Anonymkode: 3cdc5...69f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt karbondioksid må man ha.

❤️

96671888-A0F5-4A0A-9F1F-EAB5858E09EC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaEmilie98 skrev (Akkurat nå):

❤️

96671888-A0F5-4A0A-9F1F-EAB5858E09EC.jpeg

Står ingenting om karbondioksid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet med snus og røyk for mange år siden, savner røyk med klikkfilter og tenker på det ukentlig. 
Forstår godt hvorfor politikerne ikke liker snus og røyk med smak, for det er jo godt! Og det er det som gjør det så vanskelig å holde seg unna. Nikotinavhengigheten gjør det vanskelig å slutte, smaken gjør at man vil starte og fortsette. Jeg har alltid likt smaken av vanlig snus og røyk, men da jeg oppdaget epok og lucky strike crisp, så ble det tusen ganger verre å slutte. 

Jeg sjekket prisene på røyk nå i meny sin nettbutikk, bare for å se. Koster det virkelig 166 kr for en 20 pakning?! Det må være tullepriser for hjemmelevering eller noe. Det kan umulig koste så mye i butikk! 

Anonymkode: 8e051...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Står ingenting om karbondioksid.

Nei, karbonmonoksid er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaEmilie98 skrev (Akkurat nå):

Nei, karbonmonoksid er det!

Det er det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sluttet med snus og røyk for mange år siden, savner røyk med klikkfilter og tenker på det ukentlig. 
Forstår godt hvorfor politikerne ikke liker snus og røyk med smak, for det er jo godt! Og det er det som gjør det så vanskelig å holde seg unna. Nikotinavhengigheten gjør det vanskelig å slutte, smaken gjør at man vil starte og fortsette. Jeg har alltid likt smaken av vanlig snus og røyk, men da jeg oppdaget epok og lucky strike crisp, så ble det tusen ganger verre å slutte. 

Jeg sjekket prisene på røyk nå i meny sin nettbutikk, bare for å se. Koster det virkelig 166 kr for en 20 pakning?! Det må være tullepriser for hjemmelevering eller noe. Det kan umulig koste så mye i butikk! 

Anonymkode: 8e051...f04

Ja, det er så dyrt! Helt syke priser i Norge! Derfor jeg handler mest i Sverige. Der er det under halve prisen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...