AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Hei, jeg skal egentlig på en date om en time. Jeg spurte om vi fortsatt skulle møtes og han svarte «ses i kveld». Men nå som jeg går inn på appen har han fjernet meg? Jeg har aldri opplevd dette før 😅 skal jeg møte opp eller skal jeg droppe å dra? Jeg har liksom ingen andre måter å nå han på🤭 hva tenker dere? Anonymkode: 6a5b9...488
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Ikke møt opp. Anonymkode: 96f2e...a24 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Du dropper å møte opp selvfølgelig. Enten så feiget han ut Eller så trollet han deg og har falsk bruker, utgir seg for å være en annen for å flørte og få boost av å avtale date men er egentlig en stygg taper Eller så er han en voldtektsmann som ville slette alle spor så du ikke fikk anmeldt han om noe skjedde på daten Samme hvilken grunn så møter du såklart ikke opp Anonymkode: f9b2a...3ec
Rosakatt Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Enig med de andre, ikke møt opp bedre å være på den trygge siden, han er en fremmed
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Skrevet 18. februar 2023 1 hour ago, GrønnNellik68 said: Hvordan gikk det ts?? Jeg møtte opp han var der og det var han som jeg hadde snakket med, men kjemien var dessverre ikke der for meg! Anonymkode: 6a5b9...488 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå