AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Tenker da på de som blir veldig (seksuelt) grove i språket, og veldig pågående selv om de får nei. Var på nach for et par uker siden, og det var en fyr som virkelig helt normal og oppegående. Men plutselig hadde han fått for mye å drikke (ble helt kald i blikket), og prøvde seg noe sykt på alle damene. Det var sniktafsing, følge etter dem, og veldig seksuelt ordbruk. Akkurat når husverten skulle kaste han ut, så gikk han selv. Men selvfølgelig ikke før han rakk å si til ei dame "kom igjen, du skal bli med meg hjem"...han gikk selvfølgelig hjem alene. Jeg kjenner fyren, og dette er dessverre ikke et engangstilfelle. Han har fått tilsnakk før, men bare avblåser alt "jeg var drita". Anonymkode: 4206f...06a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Fordi alkohol fjerner sperrer så den dritten du ellers jobber med å kontrollere kommer ut. De seksuelt frustrerte kan sikkert bli sånn. Andre blir klovner i fylla, nen blir emosjonelle, noen blir kranglete. Anonymkode: 6145c...179 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Fordi det er de holdningene han har, men til vanlig legger han lokk på de for å unngå å bli mislikt. Enkelt å skylde på fylla men her syns jeg faktisk dere rundt han er nødt til å vise alvor at det ikke går an å oppføre seg sånm og si fra at "Nei, du får ikke bli med mer på fest når du oppfører deg sånn, jeg gidder ikke la andre bli utsatt for den seksuelt trakasserende og grenseløse oppførselen din noe mer. Enten stopper du å drikke eller så får du finne noen andre å dra på fest med" Anonymkode: d46c7...7fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Det er kvinnfolk som blir sånn også. Anonymkode: 13e25...6ca 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Tenker da på de som blir veldig (seksuelt) grove i språket, og veldig pågående selv om de får nei. Var på nach for et par uker siden, og det var en fyr som virkelig helt normal og oppegående. Men plutselig hadde han fått for mye å drikke (ble helt kald i blikket), og prøvde seg noe sykt på alle damene. Det var sniktafsing, følge etter dem, og veldig seksuelt ordbruk. Akkurat når husverten skulle kaste han ut, så gikk han selv. Men selvfølgelig ikke før han rakk å si til ei dame "kom igjen, du skal bli med meg hjem"...han gikk selvfølgelig hjem alene. Jeg kjenner fyren, og dette er dessverre ikke et engangstilfelle. Han har fått tilsnakk før, men bare avblåser alt "jeg var drita". Anonymkode: 4206f...06a Det hjelper ikke, hehe. Det er ikke godt nok. Men sannheten er jo at han vil være drittsekk, det er sånn han egentlig er. Da er det jo ikke rart at han bruker en slik dårlig unnskyldning da. Du kan ikke forvente noe av han. Han er en av de normale som skjuler en ræva personlighet. Noen skjuler en veldig bra personlighet og må beskytte seg så de ikke blir utnytta, mens andre igjen må skjule en ræva personlighet, for ellers kan de ikke utnytte andre.. Anonymkode: e1309...c89 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Skrevet 18. februar 2023 Bare så det er sagt, jeg har aldri truffet noen fulle ufyselige kvinner. De eksisterer nemlig ikke. Anonymkode: 22574...9a9 3
Gjest Abendstern Skrevet 18. februar 2023 #7 Skrevet 18. februar 2023 Man blir sitt sanne jeg i fylla, da hemningene forsvinner.
Gjest Abendstern Skrevet 18. februar 2023 #8 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare så det er sagt, jeg har aldri truffet noen fulle ufyselige kvinner. De eksisterer nemlig ikke. Anonymkode: 22574...9a9 Bor du på et kloster?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #9 Skrevet 18. februar 2023 Ja, noen kvinner blir også "ufyselige" med promille. Men de utgjør ingen fysisk trussel mot menn, som en tafsete overkåt mann kan utgjøre for kvinner. Dermed så er det eklere å deale med sånne menn. Hvorfor noen er sånn? Det ligger på personlighetsplan. Men jeg syns nå at alle som opplever å bli aggressive, seksuelt pågående og påtrengende i fylla burde slutte å drikke. Rett og slett. De gjør for mye skade. Anonymkode: 5d093...7fc 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #10 Skrevet 18. februar 2023 De er rett og slett litt ufyselige, alkoholen bare fjerner sperrene og skamvettet som gjør at de vanligvis oppfører seg noenlunde. Anonymkode: 41647...12f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #11 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, noen kvinner blir også "ufyselige" med promille. Men de utgjør ingen fysisk trussel mot menn, som en tafsete overkåt mann kan utgjøre for kvinner. Dermed så er det eklere å deale med sånne menn. Hvorfor noen er sånn? Det ligger på personlighetsplan. Men jeg syns nå at alle som opplever å bli aggressive, seksuelt pågående og påtrengende i fylla burde slutte å drikke. Rett og slett. De gjør for mye skade. Anonymkode: 5d093...7fc Finnes jo damer som blir tafsete og ekle mot menn i fylla. Og det er kanskje litt vanskeligere for en mann å si ifra? Men ja, sjeldent at de er sterke nok til å voldta. Anonymkode: 41647...12f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #12 Skrevet 18. februar 2023 3 minutter siden, Abendstern said: Bor du på et kloster? Tror det var sarkasme... Anonymkode: 6d036...acf 1 1
Gjest Abendstern Skrevet 18. februar 2023 #13 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det var sarkasme... Anonymkode: 6d036...acf Stemmer det
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #14 Skrevet 18. februar 2023 2 minutter siden, Abendstern said: Stemmer det Ja, og du oppfattet ikke sarkasmen. Anonymkode: 6d036...acf
Gjest Abendstern Skrevet 18. februar 2023 #15 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og du oppfattet ikke sarkasmen. Anonymkode: 6d036...acf Hvordan skulle jeg klart meg uten dine glupe betraktninger 🤗
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #16 Skrevet 18. februar 2023 Just now, Abendstern said: Hvordan skulle jeg klart meg uten dine glupe betraktninger 🤗 Du trenger ikke min hjelp. Du klarer fint å drite deg ut helt på egen hånd. Anonymkode: 6d036...acf 2
Gjest Abendstern Skrevet 18. februar 2023 #17 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger ikke min hjelp. Du klarer fint å drite deg ut helt på egen hånd. Anonymkode: 6d036...acf 🤣👍
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #18 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er kvinnfolk som blir sånn også. Anonymkode: 13e25...6ca Wow er det?! Shit for en nyhet! Kanskje du kan lage din helt egen tråd for det???? For denne tråden handler nemlig om en MANN! Er du sånn når noen skriver om biler som har bråkete potte at du hopper inn i tråden og skriver "Det fins måker som bråker også"? Haha! Tviler på det! Men så interessant å bli kjent med deg å se at du bryr deg akuratt sååå lite om det utbredte samfunnsproblemer med at menn seksuellt trakasserer kvinner at du kjente på et så sterkt behov for å avlede fokus fra hvordan man kan håndtere et sånt problem, med prøve å rette fokus over på noen helt andre. Litt av en problemløser du! Haha Anonymkode: d46c7...7fe 2
every woman Skrevet 18. februar 2023 #19 Skrevet 18. februar 2023 Jeg gledet meg litt til å lese i denne tråden. Interessant tema. Men som vanlig ble den overtatt av hersketeknikker og "det finnes også kvinner som.."
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #20 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du trenger ikke min hjelp. Du klarer fint å drite deg ut helt på egen hånd. Anonymkode: 6d036...acf Du burde tenkt litt på oss andre.. vi er her for å slå ihjel tid, ikke for at du skal leke deilig. Anonymkode: e1309...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå