Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Carina_*
Skrevet

Jeg har planer om å gjøre det slutt med elskeren min. Han feirer jul sammen med samboeren osv. og det var jeg inneforstått med.

Jeg skal feire jul med par i familien, en eks av meg og noen i hans familie og noen venner.

Men jeg føler at jeg helst vil være i fred, sove, lese, se filmer, gå turer osv. Likevel kommer jeg til å stille opp i morn pga. at ellers vil jeg ødelegge litt av julaften for de andre. Jeg kan skylde på influensa, men da må jeg jo gjemme meg i en uke, og det tror jeg ikke at jeg klarer...

Kjøleskapet er nesten tomt.

Det står en flaske vin i skapet, noen juleøl, matfløte, men jeg har ikke handlet julemat., men jeg har klart å handle inn noen julegaver, men synes det var slitsomt og kun et mas.

Jeg har ikke råd til å gi julegaver jeg ville gitt hvis pengene strakk til.

Jeg har ikke pyntet til jul, men jeg skal stille opp på julaften.

Nå må jeg pakke gavene som jeg egentlig ikke tror faller helt i smak, selv om de ikke er helt borte i forhold til hvem som skal få de (jeg kjøper ikke fjas).

Det som plager meg, er at jeg har denne elskeren som jeg vet jeg må gjøre det slutt med. Men kanskje julaften blant venner, familie, eksen min osv., vil bare være godt for meg nå...

Eksen og jeg er kun venner, så akkurat det er ikke noen trøst. Han vet om mitt forhold til mr. xxx, men det kommer ikke til å bli noe samtaleemne.

Det virker som om de som vet om mitt forhold som elskerinne, helst ikke vil råde meg, men bare sitter og venter på at jeg skal komme til vettet igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er verdt mye mer enn et liv i andre rekke. Du fortjener en som prioriterer deg og kan stille opp for deg. Jeg synes du skal droppe denne elskeren for din egen skyld, han er ikke verdt det.

Lykke til og god jul. :)

Skrevet
Jeg tror du er verdt mye mer enn et liv i andre rekke. Du fortjener en som prioriterer deg og kan stille opp for deg. Jeg synes du skal droppe denne elskeren for din egen skyld, han er ikke verdt det.

Lykke til og god jul. :)

Sier meg enig med Violetta, og ønsker deg en god jul. :kose:

Skrevet

Selv om kjærlighetssorgen er "ulovlig" kan den gjøre vondt, men i likhet med de andre her så tror jeg du gjør det rette for din egen skyld hvis du dropper elskeren slik du har planer om. Det blir nok bedre på lang sikt, selv om det gjør vondt med en gang + en stund framover.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk til søte dere. Jeg tok jula litt på forskudd i går på lillejulaften og ble med på nachpiel med noen lugubre typer (de er pene i tøyet og høflig og morsomme, men det er alt. Resten er løgner, men dette vet jeg jo...)

Sexy er de også, men det er ikke mitt problem. (jeg er også sexy)

Eksen min så at jeg ble med dem og han har advart mot meg mot "dem" hundre ganger omtrent, som om jeg ikke kan passe på meg selv. Ringte han nå, og spurte om han tilfeldigvis visste hvor lenge butikkene har åpent. Sa også at det ble sent men at jeg ikke lar meg lure verken med coke etc. av de to tøffe typene, det er sant, men det ble seent... eller tidlig...vet ikke hva man kaller det...

Men nå er jeg fyllesjuk, nettopp våkna og jeg skjønte med en gang jeg slo opp øynene at det er julaften og jeg må stille opp.

Det ble sent i natt, drinker til kl 8 i morges...

Men det fikk litt vekk av sporene av kjæresten min som har kjæreste hjemme. Har gjort alt (unntatt ha sex), vasket klær, gulv, kopper osv. for å fjerne sporene hans...

Jeg er nesten på nippet på å bli forelsket i en av de lugubre typene, men jeg orker ikke rokere dronninga...Ikke pga. eksens ord, men pga. at jeg vet at "han" er en jeg ikke trenger...

Ønsker en fin jul til dere også.

:klem:

Skrevet

Trøst deg med at de fleste av de "gode norske husmødre" langt inn i Kongehuset har en fortid :)

Det du beskriver høres på ingen måte ukjent ut... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...