AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Del Skrevet 18. februar 2023 Sikkert dumt spørsmål, men jeg har en komplett hudpleierutine som jeg bruker hver morgen og hver kveld. Dvs at huden renses godt to ganger for dag. Jeg er bleik som et hvitt laken, og har veldig lyst til å prøve ut selvbruning - men hvordan i alle dager blir det når man renser huden i ansiktet? Vil ikke selvbruningen forsvinne sann typ med en gang og føre til skille? Noen som har erfaring, gode tips og triks? Anonymkode: fc144...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg bruker selvbruningspray, og ja mye av den forsvinner om kvelden når jeg vasker og renser huden. Men da sprayer jeg bare på nytt dagen etter. Veldig enkelt og greit, også trenger jeg lite hudsminke utenom. Anonymkode: 169b5...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker selvbruningspray, og ja mye av den forsvinner om kvelden når jeg vasker og renser huden. Men da sprayer jeg bare på nytt dagen etter. Veldig enkelt og greit, også trenger jeg lite hudsminke utenom. Anonymkode: 169b5...9a6 Hvilke selvbruning bruker du? 😊 Anonymkode: fc144...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Del Skrevet 18. februar 2023 Ja selvbruningen begynner å skjolde av etter et døgn eller to i ansiktet og det ser Ikke!!!! pent ut. Det er vanskelig å få det pent fra starten av uansett fordi fargen kan ikke gnis ut jevn i ansiktet som på kroppen så jeg blir alltid flekkete når jeg prøver. Har brukt selvbruning spesifikt for ansikt men sluttet kjapt fordi det ble så stygt pga hudpleie i ansiktet. Begynn heller med betakaroten som vil gi deg bittelitt mer gylden hud, og bland en farget dagkrem i fuktighetskremen din og bruk bronzer pudder nedover halsen Anonymkode: c2a61...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Del Skrevet 19. februar 2023 Du må variere produkter gjennom uka. Jeg har rikelig med fukt og aktive produkter i to-tre dager, også retinol. Så en dag med peeling og kun fukt. Deretter bruker jeg tanrevel. Som gir et jevnt og naturlig resultat, og sitter en liten uke. Anonymkode: 2f1a4...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja selvbruningen begynner å skjolde av etter et døgn eller to i ansiktet og det ser Ikke!!!! pent ut. Det er vanskelig å få det pent fra starten av uansett fordi fargen kan ikke gnis ut jevn i ansiktet som på kroppen så jeg blir alltid flekkete når jeg prøver. Har brukt selvbruning spesifikt for ansikt men sluttet kjapt fordi det ble så stygt pga hudpleie i ansiktet. Begynn heller med betakaroten som vil gi deg bittelitt mer gylden hud, og bland en farget dagkrem i fuktighetskremen din og bruk bronzer pudder nedover halsen Anonymkode: c2a61...36a Da gjør du en eller flere av følgende feil; Huden er ikke preppet godt nok. Grunnlaget (fukt og ingen døde hudceller) er avgjørende for fint resultat. Du blander selvbruning med andre aktive produkter. Du smører selvbruning som er for dekkende rett på huden. Jeg foretrekker spray. Men bruker også dråper, da blander jeg den godt med olje og krem, og bygger opp fargen over 2-3 dager. Ellers blir det ujevnt på vinterbleik hud. Anonymkode: 2f1a4...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå