Gå til innhold

Jeg og kjæresten er veldig uenige om utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du og kjæresten ser en serie sammen, du ser litt uten han,samt google på hvordan serien slutter - er det utroskap? 

Om han ikke får opp pikken av og til, og jeg sier "kanskje du får dem opp til stor puppa dama på tv'en" er det noe som bør gå inn på selvtilitten? Mens han kan kommentere på at 99,9% av oppererte, hurpene med 1 tonn botox han ser er hot?

Anonymkode: 00807...851

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps. Ser selv på nakenbilder av Vladimir Putin.

• Hjerte 1
Skrevet

Det er jo ikke utroskap, men det forholdet der virker veldig, veldig og veldig rart.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Putin, faktisk. Oooookay…. 

Anonymkode: 50ab6...11e

• Liker 2
Skrevet

Tenker at dere like gjerne kan avstå fra sex i siden det finnes en risiko for graviditet. Dette her er ikke levedyktig. 

Anonymkode: e2060...d1d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymousBruker skrev (33 minutter siden):

Det er jo ikke utroskap, men det forholdet der virker veldig, veldig og veldig rart.

Det skal jeg love deg😂

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Putin, faktisk. Oooookay…. 

Anonymkode: 50ab6...11e

😏😏🙌🏼

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tenker at dere like gjerne kan avstå fra sex i siden det finnes en risiko for graviditet. Dette her er ikke levedyktig. 

Anonymkode: e2060...d1d

Jeg er 39 og steril, han er 43, unger er ikke en plan!😂

Skrevet

Hvis du har nakenbilder av Putin, så tror jeg du kan tjene en god del penger..trollemor.

Anonymkode: 8b0ab...e3a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du og kjæresten ser en serie sammen, du ser litt uten han,samt google på hvordan serien slutter - er det utroskap? 

Om han ikke får opp pikken av og til, og jeg sier "kanskje du får dem opp til stor puppa dama på tv'en" er det noe som bør gå inn på selvtilitten? Mens han kan kommentere på at 99,9% av oppererte, hurpene med 1 tonn botox han ser er hot?

Dere høres begge ganske umodne og uerfarne ut, som "latterliggjør" utroskap på den måten. De som har opplevd utroskap, hadde det nok mer jævlig enn en av dere - som Googlet slutten av en serie. 🚩🥱

Hva som går på din selvtillit eller ikke, vet ikke vi. Og for å være ærlig er det fullstendig uinteressant hva som går på din selvtillit.

Anonymkode: 4d684...0eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er kanskje "utroskap" om begge tar serietittinga blodig seriøst.

Anonymkode: 45a18...08e

Skrevet

serie=nei

putin=ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...