Gå til innhold

Hadde kontakt med en emosjonelt moden og trygg mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er kontakten avsluttet og jeg sørger over hvor vanskelig det er å treffe og å opprettholde en relasjon over tid med sånne eksemplar.  

Det var som om hjernen fikk puste, og hvor man ikke måtte forholde seg til dialog hvor den emosjonelle biten er avstumpet/lite utviklet.

Kjedelig når en ikke når opp til de man ønsker.

Anonymkode: 96382...ea4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ble kontakten avsluttet? 

Anonymkode: 4ab87...3fe

Skrevet

Det er så sjeldent å møte på emosjonelt tilgjengelige og modne menn at jeg forstår du syns det er vanskelig å gi slipp. Hvorfor fungerte det ikke?

Anonymkode: 8b701...a2b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

hvorfor ble kontakten avsluttet? 

Anonymkode: 4ab87...3fe

Han mistet interessen.

ts

Skrevet

Det sier litt om deg når du gir han merkelappen "emosjonelt moden".. 

Hvor får dere alt fra? 

Er det en podcast eller noe som slenger ut alle disse rare kvasiterapeutiske ord og uttrykkene, eller det noe du og dine venninner har funnet opp selv? 

Hvor går grensen på en emosjonelt moden og en umoden person, eller gjelder det kun menn som kan få denne merkelappen? 

Anonymkode: 01cdb...29a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Han mistet interessen.

ts

Jeg er nysgjerrig på dynamikken her?   Forsto du ikke at "emosjonelt moden mann" også trenger seksuell bekreftelse,  og ikke bare venninneprat?  Hvorfor greide du ikke å holde interessen oppe? 

Anonymkode: cf378...312

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor får dere alt fra? 

Er det en podcast eller noe som slenger ut alle disse rare kvasiterapeutiske ord og uttrykkene, eller det noe du og dine venninner har funnet opp selv? 

Hvor går grensen på en emosjonelt moden og en umoden person, eller gjelder det kun menn som kan få denne merkelappen? 

Er mann. Ser poenget med "emosjonelt moden". Har mange kolleger og venner som jeg synes er drittunger når de får motstand. Går ikke an å være ærlig uenige i en diskusjon. De blir opprørte, bruker autoritet, hersketeknikker eller begynner å komme med usaklige personangrep. Eller bare blir snurte. Dette over helt greie jobbrelaterte småting. Lurer ofte på hvordan de er som familiemenn. 

Har også venner og kolleger som er avbalansert, løsningsorienterte, tar i mot innspill og kritikk med åpenhet og er sjelden hissige. De er som regel rause mot andre også. Ikke vanskelig for meg å beskrive disse som "emosjonelt modne" selv det ikke er et faguttrykk. 

Anonymkode: 1659f...f80

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er nysgjerrig på dynamikken her?   Forsto du ikke at "emosjonelt moden mann" også trenger seksuell bekreftelse,  og ikke bare venninneprat?  Hvorfor greide du ikke å holde interessen oppe? 

Det er vel en ærlig sak at ikke alle passer sammen. Man kan ærlig talt ikke mene at det er noe galt med en person bare fordi et kjærlighetsforhold ikke blir noe av med en spesiell person. Det er giftig tankesett. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvor får dere alt fra? 

Kanskje det gjelder personer som på en sunn måte har fått utfordret og utviklet sitt språk og hvordan de uttrykker behov og ønsker. Det er vel ikke ukjent at mange menn ikke lærer eller får prøve seg lite på hvordan det er å skulle ha en sunn kommunikasjon med det motsatte kjønn. Det kan gjelde kvinner og ja.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var innslag av det også.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er vel en ærlig sak at ikke alle passer sammen. Man kan ærlig talt ikke mene at det er noe galt med en person bare fordi et kjærlighetsforhold ikke blir noe av med en spesiell person. Det er giftig tankesett. 

Jaja, du er ikke ts, ser jeg.  Den ene er fortsatt interessert, den andre var det, men mistet det underveis. Det er nærliggende å spørre hva som gikk galt. Legg merke til forskjellen på å si at det er noe galt med personene. 

Skrevet

Ja de er sjeldne.. Men de har desverre mange potensielle kjæresteemner å velge mellom. Mistet nylig en sånn mann selv men man kan jo ikke tvinge seg på

Anonymkode: a925f...636

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jaja, du er ikke ts, ser jeg.  Den ene er fortsatt interessert, den andre var det, men mistet det underveis. Det er nærliggende å spørre hva som gikk galt. Legg merke til forskjellen på å si at det er noe galt med personene. 

eh.... 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Forsto du ikke at "emosjonelt moden mann" også trenger seksuell bekreftelse,  og ikke bare venninneprat?  Hvorfor greide du ikke å holde interessen oppe?

ikke toxic i det hele tatt, nei...  🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har helt rett i poenget ditt, men stopp å misbruk ord som giftig og toxic.

Anonymkode: a925f...636

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mann. Ser poenget med "emosjonelt moden". Har mange kolleger og venner som jeg synes er drittunger når de får motstand. Går ikke an å være ærlig uenige i en diskusjon. De blir opprørte, bruker autoritet, hersketeknikker eller begynner å komme med usaklige personangrep. Eller bare blir snurte. Dette over helt greie jobbrelaterte småting. Lurer ofte på hvordan de er som familiemenn. 

Har også venner og kolleger som er avbalansert, løsningsorienterte, tar i mot innspill og kritikk med åpenhet og er sjelden hissige. De er som regel rause mot andre også. Ikke vanskelig for meg å beskrive disse som "emosjonelt modne" selv det ikke er et faguttrykk. 

Du trenger ikke lure mer. De oppfører seg likt hjemme. Emosjonelt umodne.

Anonymkode: f2460...0e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

eh.... 

ikke toxic i det hele tatt, nei...  🙄

Jeg henvender meg til ts i du-form, med en undrende spørsmålstilling, og legger ikke noe mer bak det. 

Hvis du ut av det kan tolke min hensikt som nedlatende, idiotforklarende, hersketeknikk, eller hva annet du legger i "giftig", så må jeg bare si: Du tar feil. 

Skrevet

Hvis han mista intresse er det jo ikke din feil og kanskje han ikke er så moden som du tror. 

spesielt hvis han mista intresse uten at du har gjort noe

Anonymkode: 2ef1e...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...