AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Skriver med en fyr på tinder. i starten gikk det ganske greit. Jeg ble positivt overrasket over at en mann svarte, når jeg skrev først. Det ble noen fine meldinger første kvelden og et fint kompliment fra han. Så har det vært litt stille. jeg får diverse meldinger av hans naturopplevelser (han er veldig glad i å gå på ski bl.a) men det er INGEN spørsmål om meg, hva jeg gjør, hva jeg liker. Kjenner at jeg nå begynner å bli litt "frustrert". Føler liksom ikke at det er noen fremgang i dette - og tenker: hvorfor må jeg vite at han har gått på ski i dag? En lang melding om fint vær og alt det der. Jeg vil jo bare treffe han og se om dette noen for meg, men han faller liksom inn i det samme mønsteret som de fleste andre menn: skriver og skriver, men ikke noe spørsmål eller tydelig interesse for meg. Selv syns jeg det er litt kjedelig å hele tiden ta insj til treff og ønsker at han skal gjøre det, men skjønner jo at jeg må by litt mer på meg og for at han skal fatte mer interesse. Men hva er det med sånne menn?? Og hvordan skal jeg komme ut av dette? Anonymkode: 26586...06a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 spør rett ut om han vil møtes Anonymkode: dc477...aba 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 joa, men hadde vært fint om det kom fra han og.. Anonymkode: 26586...06a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Det er jo nok av damer her på KG som er frustrerte over at menn er for direkte når de ber om date eller sex med en gang. Så noen går vel motsatt vei da. Anonymkode: bf7c4...73f
Rosakatt Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Tror en grei mann har spurt om deg også, å tatt initiativ til å bli kjennt Kjenner folk som er sånn, å det blir kunn et enveisforhold, å ikke en god følelse. Eller, en så god følelse som med noen man føler seg sett og hørt med, like mye som man ser og hører dem hvertfall. Vet ikke hva det er med dem, kanskje de bare er mer interisert i å fremme segselv, enn å bli kjennt med andre? Eller tror de må bruse med fjærne, men glemmer at de må bli kjennt med, å bli glad i vedkommende de viser seg for også? Hva hvis du sier, gjett hva jeg har gjort i dag? Eller noe, retter oppmerksomheten mot deg, men lurer han til å involvere seg. Å se hvordan han responderer, å om det gjør han mer involvert i å bli kjennt 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Skrevet 18. februar 2023 Jeg ser ikke noe poeng i å møte sånne menn. De er ikke interessert i å bli kjent med personen bak utseendet, og er ikke noe bedre face to face på en date heller. De stiller kanskje noen standard spørsmål men det er veldig tydelig at de egentlig bare vil ha dame for å ha dame og ikke fordi de fascineres og er interessert i den andre som person og vesen! Anonymkode: 37f7a...31f 2
Caramelita Skrevet 18. februar 2023 #7 Skrevet 18. februar 2023 Det kryr av slike menn dessverre (sikkert kvinner også, men de må jeg ikke forholde meg til 😄). Det sier mye om personen og evt interesse når de kun prater om seg selv. Ofte vil disse mennene heller ikke treffes, kun chatting.. forstår ikke det helt, snodige greier
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #8 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ikke noe poeng i å møte sånne menn. De er ikke interessert i å bli kjent med personen bak utseendet, og er ikke noe bedre face to face på en date heller. De stiller kanskje noen standard spørsmål men det er veldig tydelig at de egentlig bare vil ha dame for å ha dame og ikke fordi de fascineres og er interessert i den andre som person og vesen! Anonymkode: 37f7a...31f Huff. Følte den. Er i et forhold med en sånn mann. Han sender bilder av seg selv, og skryter av alt han gjør. Null spørsmål eller interesse for min dag. Dette er tydeligvis en egen type menn. Anonymkode: 4b005...8f7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #9 Skrevet 18. februar 2023 Huff, kjenner typen! Og har lært nå, etter å ha brukt to år på en sånn mann, at det ikke nødvendigvis endrer seg. Han vet fortsatt svært lite om meg. Jeg vet i detalj hvordan dagene hans har vært og har en haug bilder av han som han har sendt uoppfordret. Men uansett hvor hardt jeg prøvde ble det aldri de dype samtalene eller noen god dialog. Han trengte tydeligvis en tilskuer til livet sitt, noen som sto på sidelinjen og heiet, trøstet, støttet, beundret, ga han motstand. Mens han hadde null interesse av mitt liv utover et minimum av høflig interesse for syns skyld. Skjønner ikke at jeg gadd så lenge. Men han var veldig tydelig på at han var ekstremt interessert, bare ikke så god med ord, osv. Og jeg tenkte at vi kanskje bare hadde ulike måter å uttrykke oss på. Jeg ble glad i han osv. TS det finnes oppegående menn som klarer å vise interesse der ute. Vi må bare lete litt etter dem. Anonymkode: 60ad3...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Skrevet 19. februar 2023 Det endte med at jeg,, etter nok en oppdatering om skitur fra han, fjernet matchen. Fant ut at jeg ikke vil bruke mer tid på han, der det går flere dager mellom hver melding og lite interesse fra hans side. Som #9 skriver, det finnes oppegående menn som klarer å uttrykke seg bedre, så jeg fortsetter jakten Anonymkode: 26586...06a 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 Du vil kaste bort tiden med prat på en app som er for å finne folk å pule med? Anonymkode: 85ea1...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå