Gå til innhold

Kroppsstørrelse vs kjønnsorgansstørrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dypt fascinert av menneskekroppen, særlig hva som trigger og ikke trigger oss ift sex. Etter mange år som seksuelt aktiv, har jeg aldri sluttet å forundre meg over hvor lite man kan forutse av en naken kropp, bare ved å se på en påkledd person. Har hatt de deiligste opplevelser med jenter som har sett litt ordinære ut ved første øyekast. Men har blitt tilsvarende skuffet over en del babes. Forholdet hender/føtter ift penis, har null notoritet. Han jeg kjenner med størst penis er en bitteliten mann. Det det noen sammenheng mellom størrelse på munn, nesebor, ører, høyde, bredde, bryster hos kvinner, og størrelsen/ lengden på skjeden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke har noen sammenheng 😄 på lik linje som føtter eller hender hos menn. 

Jeg er 173 høy, har brede hofter, middels pupper (var mye større før jeg fikk barn), stor munn, små nesebor og helt normale ører. Jeg er trang og mannens 18cm er i perioder for mye for meg å takle. Er jeg ikke på riktig sted i syklusen og ikke kåt nok bunner han meg så det nesten blir vondt. Da er doggy uaktuelt 🙃

Anonymkode: 9cd2f...d2c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😄 Da er doggy uaktuelt 

Anonymkode: 9cd2f...d2c

Litt på siden, men det er vel egentlig en kjent sak at doggy er en stilling som passer små/medium peniser best. I hvert fall når kvinnen står på knærne. Mannen min er veldig godt utstyrt og vi kan kun ha "liggende doggy" (finnes sikkert et annet navn på det) hvis vi skal ha sex bakfra. 

Anonymkode: 090fd...adb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Stort sett viser vel forskning at det ikke finnes noen sammenheng. Det er naturlig nok forsket langt mer på menn enn kvinner. Men noen undersøkelser viser en svak korrelasjon når det gjelder høyde for begge kjønn. Da gjelder det lengde for begge kjønn, ikke tykkelse/tranghet. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...