Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ta generell studiekompetanse på nett og lurer derfor på hvilken skole jeg skal velge som også er best på pris?

Jeg har fagbrev fra før som helsefagarbeider og ønsker å ta er fag i året slik at jeg kan jobbe 100% ved siden av. 

(Bor i Drammen)

Takk for svar på forhånd!❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder? Mye mulig du kan splitte billig unna å søke 23/5 regelen. 23 år, 5 års arbeidserfaring og da søker du bare med fagene fra ''fellesfag''. Ser at du skriver at du jobber, men om jeg kunne anbefale så ville jeg søkt meg inn på påbygg, er gratis og det er mye lettere å oppnå høye karakterer. Side du tar studie, antar jeg planen er å studere, så er jo kjekt å få litt ''skolerutine'' inn igjen =). 
Ved påbygg er de som regel veldig snille, vet om flere skoler som ikke tar fravær ved påbygg og du kan ha gunstig avtaler med lærere. En del som er eldre der og har barn og div. Så igjen; vurder påbygg og eventuelt snakk med lærere. 

Men om det ikke er for deg, så må du ta det som privatist, da er det enten å lese selv eller bruke privatordninger som Sonans, men det er skamdyrt. Kan ikke prisene, men har hørt alt fra 8-12k per fag + eksamen du må betale for. Tror det er 1250kr ved nytt fag.  (Påbygg er gratis)

Skrevet

Hvilke fag mangler du?

Tror jeg personlig bare hadde tatt alt som privatist og droppet undervisning. Mindre tidkrevende, billigere og mer fleksibelt. Men det krever at du klarer å sette deg inn i pensum selv og jobbe med innholdet. 

Anonymkode: e3894...a21

Skrevet
GUEST_LM skrev (1 time siden):

Jeg skal ta generell studiekompetanse på nett og lurer derfor på hvilken skole jeg skal velge som også er best på pris?

Jeg har fagbrev fra før som helsefagarbeider og ønsker å ta er fag i året slik at jeg kan jobbe 100% ved siden av. 

(Bor i Drammen)

Takk for svar på forhånd!❤️

https://viken.no/assiden-vgs/aktuelt/fokusnyhet/na-kan-du-soke-allmenn-pabygg-pa-kveldstid.153288.aspx

Anonymkode: 2f036...ae5

Skrevet

Anbefaler deg på det sterkeste å søke påbygge.

Anonymkode: cdbde...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...