AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Kvinnens skjede er nesten uten følelser i motsettning til mannens glanspenishode er veldig følsom og kan slik sett samanlignes med kvinnens klitoris. Vaginal orgasme er en orgasme som fremkalles ved at livmoren (uterus) dyttes mot dypet og/eller av at skjedens fremre vegg (vagina) stimuleres. Det er ofte litt begrepsforvirring om hva vaginalorgasmer er. ? Noen mener det bare er de dypeste orgasmene, som involverer kontraksjoner helt opp i livmora, som er den eneste formen for vaginalorgasmer. Andre mener på G-punktstimulering er avgjørende for vaginalorgasmer. Noen kvinner mener at knipeøvelser er ofte heilt avgjørende for å fremkalle vaginalorgasme. Anonymkode: a8788...a12
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 En penis som er tykk og lang nok til å treffe A og O områdene innerst i vagina. Anonymkode: 30ffe...71c 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Fremkalling? Jeg trodde det var noe man gjorde med analoge filmruller? Anonymkode: 2654b...e62 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Stimulering av klitoris Anonymkode: 5286f...23e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Dette er jo veldig individuelt og selv om man følger all verdens oppskrifter og kvinnen er sprengkåt, så er det fortsatt større sjangse for at hun ikke får en vaginalorgasme enn at hun får det. De aller fleste kvinner trenger ytre stimuli (alene eller i tillegg til penetrering) for å få orgasme. Jeg kan likevel snakke for meg selv: Jeg må være skikkelig tent/kåt. Trenger et godt og langt forspill med mye kyssing og berøring. Bør ha fått en klitorisorgasme først. Viktig at penetreringen ikke er for rask, men at den er dyp og at underlivene våre oppnår full kontakt. Får kun vaginalorgasme i misjonær eller hvis jeg rir. Hjelper at jeg aktivt bruker bekkenbunnsmuskulaturen underveis. Hadde sex med samme partner i mange år før jeg fikk min første vaginalorgasme og det var sjeldent jeg fikk dem. Nå kan jeg få det oftere, men langt fra hver gang. Ved å stimulere klitoris får jeg raskt orgasme og den er sterkere hvis jeg blir penetrert samtidig. Anonymkode: f18f4...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fremkalling? Jeg trodde det var noe man gjorde med analoge filmruller? Anonymkode: 2654b...e62 Fremkalling betyr : Oppdagelse. Anonymkode: a8788...a12
Hedda-78 Skrevet 18. februar 2023 #7 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kvinnens skjede er nesten uten følelser i motsettning til mannens glanspenishode er veldig følsom og kan slik sett samanlignes med kvinnens klitoris. Vaginal orgasme er en orgasme som fremkalles ved at livmoren (uterus) dyttes mot dypet og/eller av at skjedens fremre vegg (vagina) stimuleres. Det er ofte litt begrepsforvirring om hva vaginalorgasmer er. ? Noen mener det bare er de dypeste orgasmene, som involverer kontraksjoner helt opp i livmora, som er den eneste formen for vaginalorgasmer. Andre mener på G-punktstimulering er avgjørende for vaginalorgasmer. Noen kvinner mener at knipeøvelser er ofte heilt avgjørende for å fremkalle vaginalorgasme. Anonymkode: a8788...a12 Ok. Skjønner ikke helt hva du lurer på. Det eneste riktige er å gjøre det som dama di synes er godt. Det varierer fra kvinne til kvinne hva som kjennes godt. Det spiller ingen rolle hva det heter eller hva definisjonen er. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 Bare penisen er større enn en finger og brukes riktig, eller med en partner som kan bruke fingre/leker godt, kommer jeg lett vaginalt. Beste orgasmene jeg kan få, spesielt med at jeg kan få flere på rad uten å bli for oversensitiv Anonymkode: ce618...76f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 15.33): Kvinnens skjede er nesten uten følelser i motsettning til mannens glanspenishode er veldig følsom og kan slik sett samanlignes med kvinnens klitoris. Vaginal orgasme er en orgasme som fremkalles ved at livmoren (uterus) dyttes mot dypet og/eller av at skjedens fremre vegg (vagina) stimuleres. Det er ofte litt begrepsforvirring om hva vaginalorgasmer er. ? Noen mener det bare er de dypeste orgasmene, som involverer kontraksjoner helt opp i livmora, som er den eneste formen for vaginalorgasmer. Andre mener på G-punktstimulering er avgjørende for vaginalorgasmer. Noen kvinner mener at knipeøvelser er ofte heilt avgjørende for å fremkalle vaginalorgasme. Anonymkode: a8788...a12 Må si at dette ikke stemmer akkurat… vaginaen min er absolutt ikke uten følelser og jeg får lett vaginal orgasme som også er mye deiligere enn klitoris. Utrolig deilig følelse å bli sakte og rolig penetrert av en stor tykk penis slik som min mann har. klitorisorgasmene er raske og føles overflatiske samt at man blir ganske overfølsom etterpå. Vaginale orgasmer er lengre i varighet og man blir også veldig trøtt etterpå. men har aldri oppnådd vaginal med mindre penis enn min mann sin. Den er 19 cm lengde og 17 cm i omkrets. Den gir meg helt hinsides vaginale orgasmer og han er utrolig digg! Størrelsen gjør også at det kjennes veldig slik at han knapt trenger mange inn ut før jeg har kommet. har aldri trengt knipe øvelser for å få orgasme selv etter å ha født 4 unger ! Stor penis er det eneste som trengs😊 alle kvinner som har opplevd både klitoris og vaginal orgasme vet forskjellene. Men selvsagt er smaken som baken dvs delt. Men for min del er vaginale helt klart best! Anonymkode: a6057...68f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå