Gå til innhold

Kjipt med bursdag på Eventyrfabrikken og lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så upersonlig og kjipt når barna blir invitert i den type bursdager. Hvorfor ikke invitere hjem eller i hagen og ha en bursdag som barna faktisk husker? 

Er jeg rar som tenker sånn? Hva er positivt med den type bursdager? Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: 7235e...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det er så upersonlig og kjipt når barna blir invitert i den type bursdager. Hvorfor ikke invitere hjem eller i hagen og ha en bursdag som barna faktisk husker? 

Er jeg rar som tenker sånn? Hva er positivt med den type bursdager? Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: 7235e...d53

1. alle unger syns det er kjempegøy, masse plass og mye å finne på

2. ingen forberedelser hjemme, veldig greit i en hverdag med tidsklemme

3. ingen leker eller noe annet som blir ødelagt

Anonymkode: f70c4...a85

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg orker ikke ha bursdager hjemme, hvor jeg må rydde, lage mat og kaker og pynte for så å ha kontroll på et helt menageri av unger som må ha leker, servering og fiskedam og henger i gardinene. Når man er helt utkjørt etter bursdagen skal det ryddes... Nei takk. Trekker mye heller kortet på lekeland og betaler meg ut av alt sammen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi har altid hatt bursdager hjemme til eldste ble 11. Men sist dro vi på badet. Det kostet mindre enn en hjemmebursdag, vi slapp rotet og vi alle var like opplagte etter bursdagen. Alt det stresset var borte. Vi slapp å tenke på alle allergier, rot og ødeleggelse 🙂

Så her blir det bursdager andre steder enn hjemme så lenge barna vil det.

Anonymkode: 603c8...062

• Liker 1
Skrevet

På skolen her er det krav om å invitere hele klassa. Vi bor på 50 kvm og sønnen har bursdag midt på vinteren. Det er uaktuelt å ha 25 barn inne her, vi har kanskje 6-7 sitteplasser sprede rundt og det er ikke plass til mer.

Anonymkode: 56146...0b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På skolen her er det krav om å invitere hele klassa. Vi bor på 50 kvm og sønnen har bursdag midt på vinteren. Det er uaktuelt å ha 25 barn inne her, vi har kanskje 6-7 sitteplasser sprede rundt og det er ikke plass til mer.

Anonymkode: 56146...0b3

Det der er helt sykt, hva om man ikke har råd? Må man droppe feiring helt?

Anonymkode: 7d0fe...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...