Gå til innhold

Hvem bor på hotell i Halden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig nok kunder til å drive et hotell i Halden? Hvem bor der? Hva slags kunder er det snakk om? Forretningsreisende? Er det noen som reiser på forretningsreise til Halden?

Anonymkode: 60313...530

Skrevet

Business reiser, turister og Ukrainske flyktninger via kommunen kanskje.

Anonymkode: 98858...fb3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bodd på hotell i Halden i forbindelse med jobb. 

Anonymkode: 640b1...3ef

Skrevet

Jeg har bodd på hotell i Halden, det var rett ved siden av et badeland og en dinosaurutstilling. Så en slags billig norgesferie med barna. Det var faktisk fullt da vi var der, men det var midt i fellesferien.

Anonymkode: 1c9f7...731

Skrevet

Folk som er på vei til Sverige/kontinentet?

Anonymkode: a2967...1d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har bodd på hotell i Halden, det var rett ved siden av et badeland og en dinosaurutstilling. Så en slags billig norgesferie med barna. Det var faktisk fullt da vi var der, men det var midt i fellesferien.

Sarsborg mener du vel? 

Anonymkode: 019a9...5cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sarsborg mener du vel? 

Anonymkode: 019a9...5cf

Det kan ha vært Sarpsborg! Vi dro ikke inn til byen, så jeg er usikker. Trodde det var Halden. :D 

Skrevet

Folk som besøker andre i Halden, som ikke har plass til / ønsker å ha overnattingsgjester

Folk som er der ifbm jobb

Folk som er på gjennomreise og legger overnattingen der fordi det er praktisk/billig

Folk som skal på arrangementer i Halden (tro det eller ei: det er faktisk arrangementer innen både idrett, kultur, og annet, på "småsteder" også). 

Anonymkode: 50a1a...1e1

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke bodd der. Men ganger jeg har bodd på hotell uten å ha noen interesse av destinasjonen i seg selv;

- Besøk hos venner/familie, da vi liker å ha litt privatliv

- På vei til et annet sted, fordi hotellet er rimelig, og på veien. 

- Gjennom jobb. Der har jeg virkelig bodd på mange, mindre steder rundt om i Europa der klientenes filialer ligger. 

Anonymkode: 2e43b...9a2

Skrevet

Ut fra overskriften trodde jeg tråden omhandlet et krimmysterie. Skuffet!

Anonymkode: 2320d...118

Skrevet

Jeg og mannen overnattet på hotell i Halden etter at vi hadde kjøpt en båt i området der, som vi skulle frakte hjem (bor laaangt unna). Var jo fint der da😊

Anonymkode: 4a8ba...a9a

Skrevet

Samboere som krangler og trenger en time out.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 22.10):

Det kan ha vært Sarpsborg! Vi dro ikke inn til byen, så jeg er usikker. Trodde det var Halden. :D 

Høres ut som Sarpsborg. Tenker da på Inspiria og badelandet som er rett ved.

Anonymkode: 74869...938

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 15.06):

Er det virkelig nok kunder til å drive et hotell i Halden? Hvem bor der? Hva slags kunder er det snakk om? Forretningsreisende? Er det noen som reiser på forretningsreise til Halden?

Anonymkode: 60313...530

Spør du fordi det kom i avisen at Per Sandberg og kjæresten skal åpne hotell i Halden og følges av tv kamera i ny TV2 reality?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 22.04):

Kanskje si riktig by når du kommenterer?? Det er Sarpsborg du skriver om

Anonymkode: 94657...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...