Gjest bamsemums Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Veninnen min har ikke internett, så jeg må skrive enda et innlegg for henne.... Tingen er den, hun lurer på om det er noen der ute som bruker størrelse 46-48 eller lignende i klær. Hun har noe problemer med å finne seg penklær som kjole til jul. Hvor får en tak i kjole i den størrelsen, noen der ute som vet???????????? Hun begynner å bli desperat stakkar.. Håper på svar fra noen der ute... :-?
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2002 #3 Skrevet 29. oktober 2002 Både Kapp-Ahl og Lindex har klær i den størrelsen. I og for seg H&M også, men jeg har inntrykk at BB-klærne ikke er spesielt raffe i snittet lenger... det går mest på vide og lange topper etc. Hvem som helst blir jo bomsete av noe sånt... Men et elastisk langt, sort skjørt, og en tøff topp (for eksempel) - det klarer hun helt sikkert å finne i den størrelsen. Husk at hun må kle seg etter fasong, og det betyr ikke nødvendigvis å ha så store og løse og flagrende klær som mulig. Det er mange som blir myyye større av det. Har hun er forholdsvis greit proporsjonert fasong, kan hun driste seg til klær som også følger figuren - det er det mange glemmer. Mulighetene og utvalget blir større. Og man ser faktisk nettere ut. (Og nei, jeg snakker ikke om trange klær hvor alt tyter ut - men figur- og fasongsydde klær - det er noe annet.) Men jeg vet at mange sliter med å tørre akkurat det. Du er en god venninne - bli med henne og få henne til å tørre. Men å elske seg selv, det er ikke alltid så lett det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå