AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Barnet på snart tre har kastet opp to ganger i dag. Drukket masse, men bleiene har vært knusk tørre siden klokka 8. Jeg vet man burde kontakte lege når barnet ikke tisser, men vil ikke være for hysterisk siden det at hun har kastet opp sikkert gjør at hun ikke må tisse. Hva burde jeg gjøre her? Anonymkode: d2bef...b97
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Du tar en telefon til legevakten! Du er ikke hysterisk fordi du ringer å ber om råd! De er der fornå svare på dpørsmål! Og i tillegg er det bedre å ta en telefon til fagfolk enn å høre med anonyme folk som kan komme med alskens råd du ikke kjenner bakgrunnen til!😏 Anonymkode: 7c19d...702 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Hvis hun er tre år, så samler hun mer opp før hun tisser enn mindre barn, sannsynligvis. Hvis hun har drukket mye, og du vet at en del av det har holdt seg nede, så ville jeg også hatt is i magen litt.... Men det er selvfølgelig lov til å ringe legevakt og konferere! Anonymkode: 9cf76...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Nå tisset hun et ørliten skvett i potta iallefall... men det var minimalt😬 Anonymkode: d2bef...b97
Brunhilde Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå tisset hun et ørliten skvett i potta iallefall... men det var minimalt😬 Anonymkode: d2bef...b97 Ta en telefon til legevakta, du. Det kan ihvertfall ikke skade. Så får du svar fra fagfolk, det er alltid det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå