Gå til innhold

Hvor lenge dater man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge deiter dere, før skrittet om å bli sammen tas? Har truffet noen i 5 mnd., og deiter enda. Føler ting er på stedet hvil….

Anonymkode: fe4e9...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det har gått fem måneder er det i mine øyne på tide å ta skrittet videre til å bli kjærester og eksklusive. Har dere snakket noe om dette?

• Liker 2
Skrevet

Nei ikke enda, men tenker å bringe det på banen.

Skrevet

Langt i fra så lenge. 5 mnd er absurd uten at noe er definert er absurd. Du har bare ett liv.

Anonymkode: 4ed4e...1b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Langt i fra så lenge. 5 mnd er absurd uten at noe er definert er absurd. Du har bare ett liv.

Anonymkode: 4ed4e...1b0

Enig i den. Det er på tide å ta det opp.

Skrevet

Jeg måtte avslutte noe etter fire måneder nå. Hun var bare for feig til å gjøre det selv, men jeg kjente jo at det sto på stedet hvil. 

Anonymkode: 10a98...030

• Liker 1
Skrevet

Tja.. kommer helt an på personen. Vi datet i 4-5 mnd før vi ble offisielt kjærester. Jeg var klar dør han, men hadde forståelse for at han hadde en litt høy terskel for å bli kjærester offisielt da han er veldig familiekjær og han hadde aldri hatt med noen hjem før meg. Vi har vært sammen i 5.5 år nå, 4 som samboere. Jeg synes det var fint å ikke forhastet dating fasen. Hadde vært mer skeptisk til en som vil være kjærester etter bare 1 mnd. 😅

Anonymkode: 7a5ba...749

Skrevet

Er vel ingen fasit på det.

Skrevet

Man kan ta kjæreste snakk opp etter noen få dater hvis man vil.

Skrevet

Spørs hvor ofte dere har møttes, er det en gang i mnd trenger ikke fem mnd være så lenge, men møtes dere hver uke så burde dere avklart ting rundt 10-12 date om hvor dere stod og hva dere er.

Anonymkode: 894d4...c70

Gjest Abendstern
Skrevet

Ganske nøyaktig 20 dager, 10 timer og 53 minutter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor lenge deiter dere, før skrittet om å bli sammen tas? Har truffet noen i 5 mnd., og deiter enda. Føler ting er på stedet hvil….

Hvis du ikke er forelsket da datingen din på overtid

Anonymkode: 3ad4d...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...