AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Ifølge bibelen vil mangen kristne i endetiden bli drept for å forkynne guds ord. Og ikke ta imot dyrets merke på hånd eller pannen Vi er på god vei! nå.https://www.foxnews.com/media/fbi-found-gateway-declare-christians-criminals-federal-whistleblower Hvis det skjer at verden som er styrt av satan går så langt å drepe kristne. Er det et bevis i seg selv at verden er styrt av satan og satan ser på kristne så mye som en trussel bare for å snakke. Å snakke guds ord har store krefter og satan vet dette! Anonymkode: d8a87...773 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 https://youtu.be/FSkbKKtBF5s Anonymkode: d8a87...773
Sommer2464 Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ifølge bibelen vil mangen kristne i endetiden bli drept for å forkynne guds ord. Og ikke ta imot dyrets merke på hånd eller pannen Vi er på god vei! nå.https://www.foxnews.com/media/fbi-found-gateway-declare-christians-criminals-federal-whistleblower Hvis det skjer at verden som er styrt av satan går så langt å drepe kristne. Er det et bevis i seg selv at verden er styrt av satan og satan ser på kristne så mye som en trussel bare for å snakke. Å snakke guds ord har store krefter og satan vet dette! Anonymkode: d8a87...773 Da er jeg villig til å dø for min tro. Endret 18. februar 2023 av Sommer2464 edit: skrivefeil. 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Sommer2464 skrev (2 timer siden): Da er jeg villig til å dø for min tro. Jeg også!🥰 Anonymkode: d8a87...773 4 1
Humas Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Det har allerede skjedd, historier gjentar seg. Bibelen har overlevd og det er mange som har blitt drept og brent på bål opp gjennom, for å redde Bibelen og dens ord, særlig for noen hundre år siden. Jeg har blitt troende, mht Gud ig Bibelen. Men de jeg kjenner tror ikke, så jeg snakker ikke om det høyt, men livet mitt har blitt så mye bedre. Uansett endetid, livet i ‘kjøtt’ tar slutt for alle. Og livet før jeg ‘ble født på ny’ fremstår nå som et liv jeg bare levde halvveis levende/halvveis død.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 Eneste jeg ikke liker er at Jehovas Vitne oppsøker folk privat for å prakke på de guds ord. Det er en privatsak, og det burde væte helt unødvendig å oppføre seg sånn. Det virker bare irriterende og tjener ikke kristenfolkets sak Anonymkode: 69102...4b0 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Sommer2464 skrev (På 18.2.2023 den 16.23): Da er jeg villig til å dø for min tro. Tror jeg ingenting på. Kristne er redd for å dø. Bare preik dagen lang. Anonymkode: 5391b...0de 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Humas skrev (1 time siden): Det har allerede skjedd, historier gjentar seg. Bibelen har overlevd og det er mange som har blitt drept og brent på bål opp gjennom, for å redde Bibelen og dens ord, særlig for noen hundre år siden. Jeg har blitt troende, mht Gud ig Bibelen. Men de jeg kjenner tror ikke, så jeg snakker ikke om det høyt, men livet mitt har blitt så mye bedre. Uansett endetid, livet i ‘kjøtt’ tar slutt for alle. Og livet før jeg ‘ble født på ny’ fremstår nå som et liv jeg bare levde halvveis levende/halvveis død. Det finnes bare en ultimat endetid i bibelen der gud snakker om at hele verden skal bli ødelagt da skal nesten alle kristne bli drept for å formidle budskapet. Anonymkode: d8a87...773
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 Så bra! Hold galskapen for dere selv. Anonymkode: 44c92...374 5 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eneste jeg ikke liker er at Jehovas Vitne oppsøker folk privat for å prakke på de guds ord. Det er en privatsak, og det burde væte helt unødvendig å oppføre seg sånn. Det virker bare irriterende og tjener ikke kristenfolkets sak Anonymkode: 69102...4b0 Jehovas vitne er ikke kristendommen. Katolisme er ikke kristendommen, mormonisme er ikke kristendommen. Dem tror ikke at det som står i bibelen er guds ord. Dem tror ikke på alle jesus kommander. Det finnes bare en ekte kristendom og det er dem som følger jesus og ikke religion. Anonymkode: d8a87...773 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra! Hold galskapen for dere selv. Anonymkode: 44c92...374 Hvorfor skal vi holde det for oss selv når vi ikke vil at dere skal brenne i helvette for all evigheter? Vi kommer aldri til å holde sannheten for oss selv. Uansett hva folk gjør og sier og sånn skal det være! Vi er pliktig til å spre budskapet. Håper du omvender deg til kjærligheten fra ondskapen din. Dine forferdre som ikke trodde brenner i helvette. Du vil ikke ende opp som dem. Jesus elsker deg du må bare innse det. Men du elsker ondskapen i verden styrt av satan. Anonymkode: d8a87...773 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #12 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror jeg ingenting på. Kristne er redd for å dø. Bare preik Lydige Kristne behøver ikke å være redd for å dø for vi blir lovet himmelen. Anonymkode: d8a87...773 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #13 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra! Hold galskapen for dere selv. Anonymkode: 44c92...374 Retten til å utøve og misjonere sin tro er del av religionsfriheten vi har her i vesten. Det må dere hatefulle, autoritære ateister bare godta, vi ønsker ikke Kina-tilstander her. Anonymkode: 9fcb5...1e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #14 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Retten til å utøve og misjonere sin tro er del av religionsfriheten vi har her i vesten. Det må dere hatefulle, autoritære ateister bare godta, vi ønsker ikke Kina-tilstander her. Anonymkode: 9fcb5...1e3 Jeg tror aldri jeg har sett en mer hatefull person på dette religionsforumet enn deg. Kjenner deg lett igjen fra alt tullet, hatet og den ekstreme virkelighetsfornektelsen du konstant spyr ut av deg. De aller fleste i Norge, inkludert ateister, er fullstendig for religionsfrihet, inkludert friheten til å misjonere. Anonymkode: dc3e1...577 11 4
jabx Skrevet 20. februar 2023 #15 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 12.13): Ifølge bibelen vil mangen kristne i endetiden bli drept for å forkynne guds ord. Og ikke ta imot dyrets merke på hånd eller pannen Vi er på god vei! nå.https://www.foxnews.com/media/fbi-found-gateway-declare-christians-criminals-federal-whistleblower Hvis det skjer at verden som er styrt av satan går så langt å drepe kristne. Er det et bevis i seg selv at verden er styrt av satan og satan ser på kristne så mye som en trussel bare for å snakke. Å snakke guds ord har store krefter og satan vet dette! Anonymkode: d8a87...773 Nei, det blir ikke kriminelt. Dette "War on Christmas" tullet dukker opp hvert eneste år. 3
Gjest Automagisk Skrevet 20. februar 2023 #16 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 12.13): Ifølge bibelen vil mangen kristne i endetiden bli drept for å forkynne guds ord. Og ikke ta imot dyrets merke på hånd eller pannen Vi er på god vei! nå.https://www.foxnews.com/media/fbi-found-gateway-declare-christians-criminals-federal-whistleblower Hvis det skjer at verden som er styrt av satan går så langt å drepe kristne. Er det et bevis i seg selv at verden er styrt av satan og satan ser på kristne så mye som en trussel bare for å snakke. Å snakke guds ord har store krefter og satan vet dette! Anonymkode: d8a87...773 Satan finnes heller ikke..hadde han eksistert hadde det jo innebært at religion er realitet og ikke svada...og sånn er det jo ikke .
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #17 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror aldri jeg har sett en mer hatefull person på dette religionsforumet enn deg. Kjenner deg lett igjen fra alt tullet, hatet og den ekstreme virkelighetsfornektelsen du konstant spyr ut av deg. De aller fleste i Norge, inkludert ateister, er fullstendig for religionsfrihet, inkludert friheten til å misjonere. Anonymkode: dc3e1...577 Niks, 70% er medlemmer av dnk, 10% av andre trossamfunn og som ssb sine tall viser tror flertallet på Gud. Ateister er en minoritet selv blant minoriteten ikke-troende. Anonymkode: 9fcb5...1e3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #18 Skrevet 20. februar 2023 On 2/18/2023 at 12:13 PM, AnonymBruker said: Ifølge bibelen vil mangen kristne i endetiden bli drept for å forkynne guds ord. Og ikke ta imot dyrets merke på hånd eller pannen Vi er på god vei! nå.https://www.foxnews.com/media/fbi-found-gateway-declare-christians-criminals-federal-whistleblower Hvis det skjer at verden som er styrt av satan går så langt å drepe kristne. Er det et bevis i seg selv at verden er styrt av satan og satan ser på kristne så mye som en trussel bare for å snakke. Å snakke guds ord har store krefter og satan vet dette! Anonymkode: d8a87...773 Hvis du har inntrykk av at det "snart" blir farlig å forkynne kristendommen, anbefales det å lese seg opp på hvordan kristne ble behandlet under IS, og hvordan de i mange tilfeller blir behandlet den dag idag i Midtøsten. Kristne i Nord-Korea blir også voldsomt forfulgt, men det er påfallende mange som faktisk er kristne der til tross for risikoen de utsetter seg for; når man sitter i trygge Norge, aner man ikke hva det vil si å være kristen i deler av verden der dette er like risikabelt som å være kristen i det gamle Roma for snart 2000 år siden. Anonymkode: 3f6a6...c36 1
Vinterjenta Skrevet 20. februar 2023 #19 Skrevet 20. februar 2023 Fascinerende. Forstår at dere ønsker at det fins en mening bak alt. Men det er det ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #20 Skrevet 20. februar 2023 Ser det blir nevnt at kristne har blitt drept oppigjennom historien kun fordi de er kristne. Hallo? Skal vi begynne å snakke om korstogene? Heksebrenningene? Det er intet annet enn utdatert stamme-mentalitet som har ført til at mennesker drepes eller blir hetset for å ikke tro på kristendommen, eller all annen religion for den saks skyld. Anonymkode: 25484...31f 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå