Gå til innhold

Jeg innbilte meg at jeg var litt vid nedentil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har riktignok ikke hatt sex med noen på et par år, og jeg har født to barn. Jeg har av en eller annen grunn trodd at jeg var en av «de vide», men etter å ha gått til anskaffelse av dildo, ble jeg overrasket over hvor vanskelig det var å få den inn.. Herlighet jeg måtte jobbe en stund. For første gang i mitt liv klarte jeg å få klitorisorgasme med noe inni meg, det var fantastisk!!

Anonymkode: 5662b...508

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har riktignok ikke hatt sex med noen på et par år, og jeg har født to barn. Jeg har av en eller annen grunn trodd at jeg var en av «de vide», men etter å ha gått til anskaffelse av dildo, ble jeg overrasket over hvor vanskelig det var å få den inn.. Herlighet jeg måtte jobbe en stund. For første gang i mitt liv klarte jeg å få klitorisorgasme med noe inni meg, det var fantastisk!!

Hehe grattis.

min rabbit er typ 9 cm lang og ikke tykkere en hva en gjennomsnittelig penis er. Jeg kunne aldri hatt noe større. Det blir bare ubehagelig. Har også født 2 barn.

Jeg kan få orgasme med «noe» inne i meg. Men syntes den er langt bedre uten stimulering innvendig.

Tar alltid ut rabbiten min ganske kjapt og fullfører med kun klitorisstimulering 😂

Anonymkode: 69096...abd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hehe grattis.

min rabbit er typ 9 cm lang og ikke tykkere en hva en gjennomsnittelig penis er. Jeg kunne aldri hatt noe større. Det blir bare ubehagelig. Har også født 2 barn.

Jeg kan få orgasme med «noe» inne i meg. Men syntes den er langt bedre uten stimulering innvendig.

Tar alltid ut rabbiten min ganske kjapt og fullfører med kun klitorisstimulering 😂

Takk😊Dildoen min er også helt gjennomsnittlig, men jeg ble bare så overraska😅

Skrevet

Vet ikke helt hvor dette "for vid"-greiene kommer fra, aldri hørt om det før jeg begynte å henge på KG. Har vært seksuelt aktiv i mer enn 25 år og aldri opplevd at en dame har vært "for vid". Tror det skal ganske mye til.

Anonymkode: 80aac...441

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vet ikke helt hvor dette "for vid"-greiene kommer fra, aldri hørt om det før jeg begynte å henge på KG. Har vært seksuelt aktiv i mer enn 25 år og aldri opplevd at en dame har vært "for vid". Tror det skal ganske mye til.

Anonymkode: 80aac...441

Ts her. Takk, det er godt å høre. Jeg tror nok jeg også har blitt påvirket av å henge på KG, men da jeg skulle til gynekologen sist nevnte hun at hun skulle bytte til et større spekulum (tror det utstyret heter det). Hun så nok på meg at jeg ble litt rar, så hun sa «siden du har født to barn..» Den kommentaren brant seg fast..

Skrevet

Handler vel mest om en har musklatur i skjeden eller ikke. Trener en opparbeider en muskler.

Det er som å ta noen i hånden, noen hilser med et fast håndtrykk, andre nesten ute å bruke muskler. De har jo ikke en for stor hånd eller vid hånd, de bruker bare ikke musklene i hånden til å hilse.

• Liker 1
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (1 time siden):

Handler vel mest om en har musklatur i skjeden eller ikke. Trener en opparbeider en muskler.

Det er som å ta noen i hånden, noen hilser med et fast håndtrykk, andre nesten ute å bruke muskler. De har jo ikke en for stor hånd eller vid hånd, de bruker bare ikke musklene i hånden til å hilse.

Man blir ikke trangere av å trene. Man utvikler bedre evne til å kontrollere musklene og initialisere kontraksjoner som blir hardere om man trener. 
Men man blir ikke trangere av å trene.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man blir ikke trangere av å trene. Man utvikler bedre evne til å kontrollere musklene og initialisere kontraksjoner som blir hardere om man trener. 

Det er hele poenget, spiller inge  rolle om hvor vid man er, det er musklene som avgjør om jenta "griper" om den eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Å være vid er ikke noe negativt, tvert om etter min mening. 

Anonymkode: 28958...656

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å være vid er ikke noe negativt, tvert om etter min mening. 

Anonymkode: 28958...656

HEEEEELT enig med deg!  Så absolutt mye heller tvert i mot ja. 👍

For så heller å kunne ha evnen til å klemme/knipe litt når en kommer (melking kan det vel kalles) ! 😛

Mmm... digg!

Skrevet
Friluftsmann70 skrev (2 timer siden):

Det er hele poenget, spiller inge  rolle om hvor vid man er, det er musklene som avgjør om jenta "griper" om den eller ikke. 

Er ikke musklene som avgjør om kvinnen griper/klemmer om penis eller ikke. Å stramme musklene i underlivet blir som å stramme/flexe magemusklene. Det krever en aktiv handling og den handlingen krever veldig mye konsentrasjon, du kan jo prøve å stramme magemusklene alt du klarer og se hvor mye annet du klarer å konsentrere deg om. For min del fører handlingen å stramme underlivsmusklene under sex til at jeg mister all nytelse selv og kommer helt ut av sexen mentalt, siden all fokus da går til å flexe musklene alt jeg klarer. Derfor velger jeg å avstå fra det for å kunne få nyte samleiet selv også

Anonymkode: 236e6...9b5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke musklene som avgjør om kvinnen griper/klemmer om penis eller ikke. Å stramme musklene i underlivet blir som å stramme/flexe magemusklene. Det krever en aktiv handling og den handlingen krever veldig mye konsentrasjon, du kan jo prøve å stramme magemusklene alt du klarer og se hvor mye annet du klarer å konsentrere deg om. For min del fører handlingen å stramme underlivsmusklene under sex til at jeg mister all nytelse selv og kommer helt ut av sexen mentalt, siden all fokus da går til å flexe musklene alt jeg klarer. Derfor velger jeg å avstå fra det for å kunne få nyte samleiet selv også

Dett er veldig individuelt. Jeg får mye mer nytelse hvis jeg aktivt strammer under samleie (øker blodtilførselen til vagina) og ved å rytmisk stramme samtidig som han penetrerer så får jeg raskere orgasme. Trenger ikke mye konsentrasjon for meg og føles helt naturlig å gjøre under sex. Vi har begge mer nytelse av penetrering etter at jeg aktivt begynte å bruke bekkenbunnsmuskulaturen.

Ved å stramme samtidig som klitoris stimuleres (både alene og med partner) så kommer jeg kjemperaskt sammenlignet med når jeg slapper av i muskulaturen. 

Her må man gjøre hva som føles best for seg selv og bli kjent med eget underliv.  Hvis det er slitsomt å stramme kan det hjelpe å trene bekkenbunnsmuskulaturen mer. Evt. kan man la være å stramme frem til partner nærmer seg klimaks, så kan man stramme litt i det han kommer 😊 føles det ubehagelig å stramme, så skal man selvfølgelig la være. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men så er jo vi mennesker ulike. Jeg må bruke musklene i underlivet for å oppnå orgasme selv. Får jeg ikke brukt musklene kommer jeg ikke. 

Om mannen kjører for fort på klarer ikke jeg å bruke musklene på riktig måte, for da klarer jeg ikke å stramme og slappe av fort nok til å få utbytte av penis sine bevegelser. Jeg kommer i utakt med mannens bevegelser, og oppnår ikke klimaks. Knuller han rolig kan jeg knipe og slappe av i takt med ham, og kommer lett. 

Min mann vet heldigvis dette, og holder det rolig når han vil at jeg skal komme. Kan godt kjøre på innimellom og på slutten, bare han også knuller rolig nok til at jeg klarer å komme i starten/innimellom. 

Anonymkode: 3cd39...adc

• Liker 4
Skrevet
Frkego skrev (11 minutter siden):

Dett er veldig individuelt. Jeg får mye mer nytelse hvis jeg aktivt strammer under samleie (øker blodtilførselen til vagina) og ved å rytmisk stramme samtidig som han penetrerer så får jeg raskere orgasme. Trenger ikke mye konsentrasjon for meg og føles helt naturlig å gjøre under sex. Vi har begge mer nytelse av penetrering etter at jeg aktivt begynte å bruke bekkenbunnsmuskulaturen.

Ved å stramme samtidig som klitoris stimuleres (både alene og med partner) så kommer jeg kjemperaskt sammenlignet med når jeg slapper av i muskulaturen. 

Her må man gjøre hva som føles best for seg selv og bli kjent med eget underliv.  Hvis det er slitsomt å stramme kan det hjelpe å trene bekkenbunnsmuskulaturen mer. Evt. kan man la være å stramme frem til partner nærmer seg klimaks, så kan man stramme litt i det han kommer 😊 føles det ubehagelig å stramme, så skal man selvfølgelig la være. 

Veldig godt innlegg. Og ja, det er individuelt. Som liten mann passer jeg dessverre ikke så bra med alle, men det går stort sett bra uansett. De jeg har hatt best sex med har ikke nødvendigvis vært de trangeste, men de har som oftest vært aktive og brukt musklene godt. De som bare har ligget der og ventet på å få servert orgasme har selvsagt vært skuffet over mitt beskjedne utstyr. Men flere av de som har kommet vaginalt med meg har sagt at orgasmen kan bli mer intens ettersom de må jobbe litt mer med meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du vet hva bekkenmuskelatur er? Og du vet hva vaginakuler er, ikke sant? 

Anonymkode: d8f9f...192

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vet hva bekkenmuskelatur er? Og du vet hva vaginakuler er, ikke sant? 

Anonymkode: d8f9f...192

Ja. Hva tror du jeg snakket om da jeg benevner trening? Bicep curls med hantler?

Jeg snakket selvfølgelig om bekkenmusklatur. Vagina blir ikke trangere av at du trener bekkenmusklatur med vaginalkuler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...