AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Hvis det f.eks. står at en match bor 3 km unna deg og denne matchen sier at han skal dra til Frankrike i noen dager. Vil da avstanden inne på profilen hans endre seg, og så gå tilbake til 3 km igjen når han kommer tilbake? Eller finnes det innstillinger for å hindre at avstanden endrer seg? Anonymkode: 0e7fe...0dd
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Sjekk selv? Regner med du beveger deg noen få km unna hjemmet ditt i løpet av uka? Anonymkode: a1249...a12
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Ja den endrer seg men ikke hele tiden. Du må stenge og åpne appen for at den skal oppdateres og sannsynligvis det samme for den andre. Så feks. hvis vedkommende stenger appen, drar på ferie uten å åpne Tinder og så drar hjem så vil du trolig ikke se at avstanden endrer seg. Jeg har på min side sett at når jeg er i byen så har noen 2km avstand og når jeg drar hjem (pendler) så er avstanden den samme, men hvis jeg stenger ned og åpner appen så er plutselig avstandene anderledes. Jeg må stenge ned skikkelig, ikke bare legge den ned G ta den opp igjen. Kan godt hende den oppdaterer seg automatisk ved et gitt tidsintervall men har ikke sett eksempler på det. Jeg har Android. Ikke iphone. Kan være forskjellig. Anonymkode: 6e61c...913
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Det kan også ligge litt i hva du gir appen tillatelse til. Du kan f.eks gi tilgang til GPS, kun når appen er i bruk. Anonymkode: b36f2...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå