Gå til innhold

Teit å kjøpe lik genser som kollega?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jobber i uniform på jobben altså. Men kollegaen min har ganske lik smak på klær. Jeg hadde tenkt å kjøpe en viss genser, og plutselig ser jeg at kollegaen har den på seg da hun kom på jobb.  Og den er kjempefin. Jeg omgås ikke kollegaer i fritiden. Er det teit å kjøpe lik genser? 

Anonymkode: 4e21e...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi jobber i uniform på jobben altså. Men kollegaen min har ganske lik smak på klær. Jeg hadde tenkt å kjøpe en viss genser, og plutselig ser jeg at kollegaen har den på seg da hun kom på jobb.  Og den er kjempefin. Jeg omgås ikke kollegaer i fritiden. Er det teit å kjøpe lik genser? 

Nei. Virkelig ikke. 

Anonymkode: 86979...472

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gammel er du? Det er selvfølgelig innafor å kjøpe en genser selv om en av dine kollegaer har lik genser. 

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke teit.

Jeg falt pladask for et plagg en kollega/venninne brukte på jobb en dag. Kjøpte det samme, men unngår da å bruke denne akkurat på jobb. Det blir jo litt kleint om vi kommer i det samme en dag. 

Ville bare sett på det som et kompliment om noen gjorde det samme. 

Anonymkode: 7ce35...bc8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er det ikke teit.

Jeg falt pladask for et plagg en kollega/venninne brukte på jobb en dag. Kjøpte det samme, men unngår da å bruke denne akkurat på jobb. Det blir jo litt kleint om vi kommer i det samme en dag. 

Ville bare sett på det som et kompliment om noen gjorde det samme. 

Anonymkode: 7ce35...bc8

Ja, jeg vil unngå å bruke den på jobb for jeg synes det er litt kleint om begge kommer i den samme dag  :). Er jo et kompliment til henne at jeg likte genseren. 

• Liker 2
Skrevet

Helt innafor ☺️ For å sikre litt, så går det an å gi et kompliment på den og si at du også har/ønsker lik. Men du har selvfølgelig ingen meldeplikt, altså :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Nei det er ikke teit

Anonymkode: 6d80e...945

Skrevet

Det er ikke teit. Hvis du liker den så er det viktigst.👍🙂

• Liker 1
Skrevet

Ser jeg en genser jeg liker kjøper jeg den. Om alle andre går med samme, ja, da er mange andre enige. 

Anonymkode: 7212b...083

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...