Gå til innhold

Gavekort på matkasse gis bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen gavekort på 200,- hos Spisriktig.no til de som vil ha. Send pm.

De leverer på Østlandet og Bergen.

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg hadde vært forsiktig med å handle der. For mange går det fint, men trenger du kundeservice er det helt håpløst. Generelt uryddig oppførsel. 

Jeg har ikke handlet med dem selv, men har hatt kontakt med en derfra, og det var litt blandet kan en si..  

https://no.trustpilot.com/review/spisriktig.no

Anonymkode: 7e819...d4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde vært forsiktig med å handle der. For mange går det fint, men trenger du kundeservice er det helt håpløst. Generelt uryddig oppførsel. 

Jeg har ikke handlet med dem selv, men har hatt kontakt med en derfra, og det var litt blandet kan en si..  

https://no.trustpilot.com/review/spisriktig.no

Hallo! Gavekort gis bort!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (2 minutter siden):

Hallo! Gavekort gis bort!

På 200kr. Om ikke en får mange gavekort, med forutsetning på at flere kan brukes, så må en selv betale noe (mye). 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På 200kr. Om ikke en får mange gavekort, med forutsetning på at flere kan brukes, så må en selv betale noe (mye). 

Da vet man at man ikke bør gi deg et gavekort i gave :) makan….

Anonymkode: dd246...fdd

• Liker 1
Skrevet

Da vet man at man ikke bør gi deg et gavekort i gave :) makan….

Jeg setter veldig pris på gavekort. Jeg tipser bare om at dette er en bedrift med veldig blandet omtale. Som jeg skrev så har det gått fint for mange, men det er jo en grunn for at de er så lavt på trustpilot. Blir raskt 500kr for middag for en person noen dager i uken med dette her. Det hjelper ikke med et gavekort på 200kr om en mister 300kr fordi det er rot, feil eller annet. Skal en ha middag for flere, over flere dager blir det enda mer. 

Utrolig fint å gi bort gavekort, men det må vel også være lov å informere om at det kan være lurt å sjekke bedriften litt ekstra i sømmene her. Jeg får stadig Mail om gode tilbud, inkludert rabatter som er større enn dette her, men om jeg ikke trenger tilbudet i utgangspunktet så er det jo ikke et godt tilbud for meg, og om jeg i tillegg vil kunne tape penger pga rot, så gjerne enda mindre. Frustrasjon, og bruk av tid er heller ikke medregnet. 

Dette var kun ment som en vennlig opplysning. Enhver får velge selv. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg setter veldig pris på gavekort. Jeg tipser bare om at dette er en bedrift med veldig blandet omtale. Som jeg skrev så har det gått fint for mange, men det er jo en grunn for at de er så lavt på trustpilot. Blir raskt 500kr for middag for en person noen dager i uken med dette her. Det hjelper ikke med et gavekort på 200kr om en mister 300kr fordi det er rot, feil eller annet. Skal en ha middag for flere, over flere dager blir det enda mer. 

Utrolig fint å gi bort gavekort, men det må vel også være lov å informere om at det kan være lurt å sjekke bedriften litt ekstra i sømmene her. Jeg får stadig Mail om gode tilbud, inkludert rabatter som er større enn dette her, men om jeg ikke trenger tilbudet i utgangspunktet så er det jo ikke et godt tilbud for meg, og om jeg i tillegg vil kunne tape penger pga rot, så gjerne enda mindre. Frustrasjon, og bruk av tid er heller ikke medregnet. 

Dette var kun ment som en vennlig opplysning. Enhver får velge selv. 

De har kanskje 100 dårlige anmeldelser iløpet av 5-6 år.  Sikkert levert hundretusen av middager. Når du selv ikke har erfaring så greit å la folk finne ut selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har kanskje 100 dårlige anmeldelser iløpet av 5-6 år.  Sikkert levert hundretusen av middager. Når du selv ikke har erfaring så greit å la folk finne ut selv.

Selvsagt kan folk få finne ut av det selv, men personlig hadde jeg satt veldig pris på om noen fortalte meg om en bedrift med så blandet omtale, så jeg kan ta det med i beregningen. 42% 1 stjerne, 31% 5 stjerner, så det er jo helt klart flest som er misfornøyde, og tar en med 2 og 4 stjerner, er det 55% misfornøyde vs 39% fornøyde. Det er da mange som er fornøyde, men flest som ikke er det.

Nå er det ofte sånn at folk gjerne anmelder når de er misfornøyde, og ikke sier så mye når de er fornøyde, så en kan ta med det da. 

Jeg har ikke handlet der, men har hatt annen kontakt, så har erfaring med bedriften. 

Vet dette er KG. Det blir feil om en kommer med info om blandet omtale, og det hadde helt sikkert vært feil om noen ikke sa noe, og noen her ble blant dem som hadde slitt med dem etter dette gavekortet. 

Jeg har hørt maten er god da, men mulig det også er feil å si, folk skal gjerne erfare det selv 😉

• Liker 1
Skrevet

Tar dem gjerne jeg 😊

Anonymkode: c82de...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...