AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Jeg og mannen har kjøpt oss ny bolig, men sliter veldig å få solgt gammel bolig. Det er klar å flytte i ny bolig. Vi har brukt mange hundre tusen på oppussing, så det blir ikke noe fortjeneste på å selge boligen slik prisantydningen er nå. Bolig markedet er ganske dårlig nå om dagen. Vi har tenkt å leie ut det nye bolig for en kort periode. Er det noen som har erfaring med å leie ut bolig som man ikke får solgt? Er det noen som har erfaring med utleiemegler? Er det mulig å leie ut under ett år? Hvis gammel boligen blir solgt så tenkte vi å flytte i den nye boligen. Hva bør vi tenke før vi leier ut det nye boligen? Anonymkode: 99bc0...744
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Pass på skatten🤓Jeg leide en gang en bolig 6 mnd, som eieren la inn god margin(dvs 6 mnd på å selge). Det gikk bra for hans del, jeg var litt mer misfornøyd med å måtte deale med meglere, takstmann, fotograf-og sitte med ansvar for nedvask etter å ha bodd 6 nnd, for å få ut 3 mnd husleie-depositum😒 Anonymkode: f56fd...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå