AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Del Skrevet 18. februar 2023 Når de kom ut, så sydde jeg dem sammen igjen. Samme kveld spiste jeg dem igjen. Min datter var også med på dette. Noen som vet betydning? Anonymkode: 142aa...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. februar 2023 #2 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Høres ut som om du bekymrer deg noe for økobomien. Du 'spiser' det du har og prøver å spare så mye at du føler du ikke gir/kan gi din datter 'nok'. Ikke nødvendigvis bare mat. Endret 18. februar 2023 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg drømte at jeg plukket ut alle tennene i overkjeven. Hadde dem i hånden og syns de var veldig fine. Så satte jeg dem på plass igjen. 🤔😬🤣 Anonymkode: 383a1...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 18. februar 2023 #4 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når de kom ut, så sydde jeg dem sammen igjen. Samme kveld spiste jeg dem igjen. Min datter var også med på dette. Noen som vet betydning? Anonymkode: 142aa...ace Man kan drømme hva som helst uten at det har noe spesiell betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Del Skrevet 19. februar 2023 Du spiser klærne dine og når ikke har klær er en naken. Den nakne sannhet. Kan det være du spiste klærne dine fordi du ønsker komme frem til sannheten i deg selv? Du vil ikke lengre leve i en fasade? Anonymkode: 98cb0...f32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du spiser klærne dine og når ikke har klær er en naken. Den nakne sannhet. Kan det være du spiste klærne dine fordi du ønsker komme frem til sannheten i deg selv? Du vil ikke lengre leve i en fasade? Anonymkode: 98cb0...f32 Denne traff❤️ Anonymkode: 142aa...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå