Gå til innhold

Hvilket kl.slett får dere utbetalt lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra arbeidsgiver 

Anonymkode: 43de3...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer med første bankjøring den dagen lønna skal være på konto, og det er mitt ansvar at den kommer til det tidspunktet, da jeg er den som kjører lønn

Anonymkode: 8f5c1...360

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kl 20:30 dagen før lønn 

Anonymkode: f66f4...7c4

• Nyttig 1
Skrevet

Tror rundt kl 8 

Anonymkode: c423b...a81

• Nyttig 1
Skrevet

Ha ha, det vet jeg ikke, men det har jeg heller aldri tenk å vite. 

Anonymkode: 8ccfc...269

• Liker 2
Skrevet

Har lønn stortsett før lunsj om utbetaling skjer på lønningsdag. Og ofte ettermiddag om lønna kommer inn dagen før.

Skrevet

Usikker, men veldig tidlig om morgenen, for jeg har fått inn lønna klokken 5 om morgenen. 

Anonymkode: b9eb2...555

Skrevet

Klokka 23.25 bruker lønn å ha kommet inn på min konto. Da gjerne 2 dager før lønningsdag.

Anonymkode: adbf0...2e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Klokka 23.25 bruker lønn å ha kommet inn på min konto. Da gjerne 2 dager før lønningsdag.

Anonymkode: adbf0...2e5

Du jobber altså i en statlig bedrift. 

Anonymkode: afacd...5a4

Skrevet

I hvilke tilfelle har man behov for å vite nøyaktig klokkeslett? Forstår dato, men klokkeslett? 

Anonymkode: 3b400...32d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I hvilke tilfelle har man behov for å vite nøyaktig klokkeslett? Forstår dato, men klokkeslett? 

Anonymkode: 3b400...32d

Mange regninger blir jo trukket i løpet av dagen når man har lønnskjøring. En dag kom ikke lønna før 15 på ettermiddagen og alle betalinger blir dermed avvist. Forventer tidlig så mulig om det er gitt en dato, fx 15. ikke på kvelden. 

Anonymkode: 52ac0...e69

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Mange regninger blir jo trukket i løpet av dagen når man har lønnskjøring. En dag kom ikke lønna før 15 på ettermiddagen og alle betalinger blir dermed avvist. Forventer tidlig så mulig om det er gitt en dato, fx 15. ikke på kvelden. 

Anonymkode: 52ac0...e69

Nå trekker jo nettbanken regningene flere ganger i løpet av dagen og automatisk igjen når det er penger på konto innenfor en så kort tidsperiode da så det er jo ikke sånn at det likevel er relevant.

Anonymkode: cd1f4...33b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du jobber altså i en statlig bedrift. 

Anonymkode: afacd...5a4

Det er flere private som også betaler ut 1-2 dager før lønningsdag. 
Nåværende jobb betaler vanligvis ut dagen før. Forrige betalte ofte ut to dager før. 
Jobbet offentlig tidligere, og det var ikke alltid lønna var på konto 2 dager før. 

Skrevet

Pleide se etter lønna før jeg dro hjemmefra i sekstiden, da var den ikke kommet. Innen jeg var på jobb kl sju var den på konto. Så en gang mellom seks og sju.

Anonymkode: 98bf9...2cd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 9.07):

Fra arbeidsgiver 

Anonymkode: 43de3...80d

08:00

• Nyttig 1
Skrevet

Det har jeg aldri sjekket.

Anonymkode: 00347...a2b

Skrevet

Presis 07:00 dagen før lønningsdag. 

Anonymkode: 4d3c2...0c2

Skrevet

Som arbeidsgiver har man hele lønningsdagen til å få lønna inn på konto. Altså skal den komme inn I LØPET AV lønningdato. 

Anonymkode: 8f5c1...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...