AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Hei! Jeg ser at jeg kanskje har ett litt uheldig mønster i forhold til at jeg alltid havner opp med samme type personlighet når jeg dater. La oss si det slik at jeg alltid havner opp iforhold med menn som er arbeidsløse :). Dette er jo ikke noe jeg gjør bevisst, men åpenbart er det noen ubevisste prosesser her. Hvordan bryter jeg dette mønsteret? Jeg er mest ute etter tips til gode artikler o.l. Anonymkode: 5d2e4...240
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 https://dianaeskander.com/blog/blog/heal-daddy-issues Anonymkode: 53bd0...00b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Du blir ikke kvitt det av å lese artikler. En ting er å bli bevisst på det men mønsteret er så deeply rooted at selv det å være helt bevisst på det ikke hjelper til å endre det. Kun å endre hjernen og følelsesmønsteret sitt hjelper å endre det og det må man jobbe med hos psykolog over lengre tid. Anonymkode: 9821a...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå