Gå til innhold

Har gått ned 40 kg. Er så herlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er som å føle seg som et nytt og bedre menneske både fysisk og psykisk må jeg si. Er så mye lettere å bevege seg og gjøre alt, og kroppen er så mye penere å se på og kjenne på og. Skal ikke opp i fedme igjen, nei skal holde meg i denne nye gode livsstilen jeg har fått.  Er så stolt og glad for min skyld at jeg har klart dette etter mange år med mislykket slanking. All grunn til glede.

Anonymkode: ba52c...b4e

• Liker 8
  • Hjerte 16
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til deg, du har vært veldig flink. Det er en skikkelig jobb du har gjort! :) 

Anonymkode: 2bd16...d9e

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Så fint å høre, ts :) hvordan er livsstilen din nå da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer til deg, du har vært veldig flink. Det er en skikkelig jobb du har gjort! :) 

Anonymkode: 2bd16...d9e

Tusen takk :)

• Liker 1
Skrevet
Danseskjørt skrev (1 minutt siden):

Så fint å høre, ts :) hvordan er livsstilen din nå da?

Jo har en sunn og god livsstil, spiser sunn og god mat men mindre porsjoner enn det jeg har gjort før, og er i god bevegelse.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo har en sunn og god livsstil, spiser sunn og god mat men mindre porsjoner enn det jeg har gjort før, og er i god bevegelse.

Bra jobba, det kan du være stolt over!😍

• Liker 1
Skrevet
Danseskjørt skrev (Akkurat nå):

Bra jobba, det kan du være stolt over!😍

jo tusen takk :) Føler jeg har fått et nytt og bedre liv.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! 

Anonymkode: df9c9...059

• Liker 1
Skrevet

Så godt! Jeg gleder meg til jeg kommer dit. Var på god vei men så ble jeg gravid🤦‍♀️ Må vente med hardslanking til etterpå.

Anonymkode: 399f8...252

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja det er som å føle seg som et nytt og bedre menneske både fysisk og psykisk må jeg si. Er så mye lettere å bevege seg og gjøre alt, og kroppen er så mye penere å se på og kjenne på og. Skal ikke opp i fedme igjen, nei skal holde meg i denne nye gode livsstilen jeg har fått.  Er så stolt og glad for min skyld at jeg har klart dette etter mange år med mislykket slanking. All grunn til glede.

Hva med løs hud? Skal selv ned 30 kilo og er halvveis.

Anonymkode: 296e2...1d8

Skrevet

Jeg har gått ned rundt 30 kg, men har fortsatt litt å gå ned. Men livet er mye enklere og jeg har mye mer energi😊 Jeg spiser mye av det samme som før, men i mindre mengder selvsagt. Også er jeg i mer bevegelse enn tidligere, både trener styrke og gå en del turer.

Anonymkode: 72475...566

• Liker 2
Skrevet

Super godt jobba !!! Vær stolt.

Jeg gjorde det samme i 2021, ned 40 kg på 8 mnd. 
Ser det er noen som spør om løs hud, jeg trente meg ned i vekt (pluss mindre mat å snop selvsagt) og synes huden har skikket seg bra å er ganske stram. Litt her å der er det men ikke noe som er veldig synlig. Men jeg er 45 pår å uansett veldig fornøyd med hvordan jeg er nå… 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 5.19):

Hvordan greide du det ? :) Kun hardt arbeid, eller slet du psykisk også?

Skrevet

For en super jobb du har gjort! Kan ikke ha vært lett. Men helt sikkert verdt det. Dette kan du være godt fornøyd med! :D

• Liker 1
Skrevet

Ts her jeg er ikke i helt mål, 10 kg igjen så skal jeg være fornøyd. Så da blir det 50 kg da ca. Er rart å tenke på hvor mange kg jeg har bært på i mange mange år. Nå er alt så lett og fantastisk. Har gått ned 1 kg uken omtrent hele tiden og det er herlig. Jeg har et fast regime og det har virkelig gitt store resultater. Men er ikke så vanskelig å holde det slik heller. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her jeg er ikke i helt mål, 10 kg igjen så skal jeg være fornøyd. Så da blir det 50 kg da ca. Er rart å tenke på hvor mange kg jeg har bært på i mange mange år. Nå er alt så lett og fantastisk. Har gått ned 1 kg uken omtrent hele tiden og det er herlig. Jeg har et fast regime og det har virkelig gitt store resultater. Men er ikke så vanskelig å holde det slik heller. 

Operasjon eller medikamenter?

Skrevet
Lineaaa skrev (Akkurat nå):

Operasjon eller medikamenter?

ingen av delene

• Liker 2
Skrevet

🌸🌸🌸:klappe:🌸👏👏

:klappe:Godt jobbet!:klappe:🌸🌸

🌸🌸🌸:klappe:🌸:klappe:👏🌸

Anonymkode: 1ae74...dd5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 5.19):

GRATULERER! Stolt av deg ♥️👏🏼

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har vært og er drit flink! Du har lov å klappe deg selv på skuldra nå 🥰

Anonymkode: 7680d...4fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...