AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Skrevet 18. februar 2023 Vet ikke om det er noe å bekymre seg over. Men jeg har en bekjent som har vært veldig glad i å dele bilder av seg selv på sosiale medier. Det har vært selfier nesten ukentlig, så lenge jeg kan huske. Nå idag ble jeg plutselig oppmerksom på at det er nærmere et halvt år siden sist han har delt et bilde av seg selv. Vedkommende er online "hele tiden", så det handler ikke om at sosiale medier er nedprioritert. Kan den plutselige endringen være et signal om at ikke alt er som det skal, eller at selvtilliten har fått seg en knekk? Anonymkode: 8deda...e53
Rosakatt Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 Er du komfortabel med å spørre? Kan være, men også at vedkommende la ut bilde av dårlig selvtillit og behov for bekreftelse, å nå ikke trenger det, eller ikke fikk den ønskede responsen. Eller ble lei. Eller gjorde det for å søke kontakt med noen, bruse med fjærne, å den kontakten ble møtt, eller avvist. Mer dramatisk, men kanskje fikk en stalker 😅 Er vedkommendes oppførsel anderledes på some, på andre måter? 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Jeg sluttet å dele på sosiale medier fordi jeg ikke hadde det bra. Kanskje sende han en melding/ringe og høre hvordan det står til? Anonymkode: a3cfe...3ba
Maestro Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Vet de som viser grønn, altså online som faktisk er døde. Var et innlegg om noe sånt for kjempe lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke om det er noe å bekymre seg over. Men jeg har en bekjent som har vært veldig glad i å dele bilder av seg selv på sosiale medier. Det har vært selfier nesten ukentlig, så lenge jeg kan huske. Nå idag ble jeg plutselig oppmerksom på at det er nærmere et halvt år siden sist han har delt et bilde av seg selv. Vedkommende er online "hele tiden", så det handler ikke om at sosiale medier er nedprioritert. Kan den plutselige endringen være et signal om at ikke alt er som det skal, eller at selvtilliten har fått seg en knekk? Anonymkode: 8deda...e53 Det er en bekjent så da antar jeg at du ikke vet hva som foregår i hans liv, ei heller kjenner han godt, så nei jeg hadde ikke gjort noe. Anonymkode: 53fc3...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vet ikke om det er noe å bekymre seg over. Men jeg har en bekjent som har vært veldig glad i å dele bilder av seg selv på sosiale medier. Det har vært selfier nesten ukentlig, så lenge jeg kan huske. Nå idag ble jeg plutselig oppmerksom på at det er nærmere et halvt år siden sist han har delt et bilde av seg selv. Vedkommende er online "hele tiden", så det handler ikke om at sosiale medier er nedprioritert. Kan den plutselige endringen være et signal om at ikke alt er som det skal, eller at selvtilliten har fått seg en knekk? Anonymkode: 8deda...e53 Ett tredje alternativ, kan jo være at han ikke er like oppmerksomhetssyk lenger. Kanskje han har blitt mer moden og har funnet ut at det bare er fjas å legge ut bilder av seg selv hele tiden ? Anonymkode: 8524f...dc2 1
Firtina Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 Jeg sluttet å dele bilder av meg selv på some fordi jeg har det bra da jeg møtte mannen min hadde jeg ikke lenger noen behov for å dele alt med alle andre. jeg poster bilder og stories av hundene mine og andre greier. men ikke selfies. du kan vel bare spørre han hvorfor han har sluttet ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå