Gå til innhold

Han ble så sint på barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er hyperaktiv, og til tider har han tegn til ADHD, men han hører etter, gjør det han får beskjed om og sitter i ro å jobber bra på skolen. Jeg har enda ikke fått negativ tilbakemelding fra skolen. Han er med på mye som betegnes som galt, men han sier han har gjort det gale, selv om han ikke har blitt oppdaget. På skolen har de en hytte, de store barna elsker å skremme de små barna med at det spøker i denne hytten. Her om dagen var sønnen min i hytten 2 barn som var 1 og 2 år yngere enn han var der også. Jeg får vite av barnas far at sønnen min har skremt disse barna i hytta, så de begynte å gråte. Når jeg spør sønnen min , sier han at han så øyne i hytta å ble redd, videre sier han at han sa det til faren til barna, men faren trodde ikke på han. Dagen etter ba sønnen min de andre om unnskyldning for at han hadde skremt de. Men sønnen min får ikke komme på besøk mer, vurderer å gå å snakke med faren til barna, jeg stoler 100% at når han sier at når noe er slik så stemmer det, men blir selv så himla sur når foreldre skal være så innesluttet når det gjelder egne barn, tror det var litt lettere før når egne barn ikke var bedre enn naboens

Anonymkode: ea323...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem ble sint? Faren til de andre barna ble sur fordi ungen din skremte hans unger? Hva gjorde ungen din som skremte de sånn? Hvordan vet dere at han ble så sint?

Hvorfor stoler du 100% på at ungen din sin virkelighetsoppfattelse og gjenfortelling er helt korrekt? Det høres ut som om det er nøyaktig det samme du er sur på den andre faren for.

Beklager om jeg misforstod noe, det var vanskelig å lese teksten. Hadde hjulpet med noen avsnitt, litt mer struktur og litt mindre tankestrøm.

Anonymkode: fe4e9...a88

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...