Gå til innhold

Utro mot ny parter med BM/BF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjæreste med en mann som har barn fra før.

Har sett så mange YT-videoer av både menn og kvinner i det siste som sier at kvinner aldri bør være sammen med en mann som har barn fra før. Grunnen er i følge disse blant annet at BM har han rundt lillefingeren og at han kommer til å ha sex med henne igjen. Noen av mennene sa f.eks. at de ikke ser på det som utroskap så lenge det er med BM. 

Er det noen BF og BM her inne som har erfaring med hvorvidt dette stemmer eller ikke? Er det slik at man aldri kommer over/klarer å holde seg unna den man har fått barn med? Synes det høres så spesielt ut, selv om jeg selvsagt forstår at man som foreldre til et barn har et spesielt bånd som varer livet ut. Mener ikke å undervurdere relasjonen mellom BM og BF. 

Kjæresten min er svært trofast og jeg har ingen grunn til å tro at dette stemmer i mitt tilfelle. Både han og BM virker å være meget ferdig med hverandre. Er kun nysgjerrig på å høre deres meninger og erfaringer angående dette. 

Anonymkode: 9031b...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken jeg eller min samboer kunne hatt sex med bf/bm til våre barn, vi er begge helt ferdig med eksene våre! Eneste grunnen til at vi fortsatt har kontakt er pga barna.

Anonymkode: 0d663...784

Skrevet

Er det noe jeg ikke frykter så er det at min man skal ligge med sin eks - altså bm.  Eneste grunn til at de har kontakt er ungene. Sikkert noen tilfeller av at sånt skjer, men har ikke inntrykk av at det hører til normalen. 

Anonymkode: e4757...78b

Skrevet

Tror det er mye mer utbredt enn hva man tror og sørlig i usa 

Anonymkode: 8f0c6...e56

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er kjæreste med en mann som har barn fra før.

Har sett så mange YT-videoer av både menn og kvinner i det siste som sier at kvinner aldri bør være sammen med en mann som har barn fra før. Grunnen er i følge disse blant annet at BM har han rundt lillefingeren og at han kommer til å ha sex med henne igjen. Noen av mennene sa f.eks. at de ikke ser på det som utroskap så lenge det er med BM. 

Er det noen BF og BM her inne som har erfaring med hvorvidt dette stemmer eller ikke? Er det slik at man aldri kommer over/klarer å holde seg unna den man har fått barn med? Synes det høres så spesielt ut, selv om jeg selvsagt forstår at man som foreldre til et barn har et spesielt bånd som varer livet ut. Mener ikke å undervurdere relasjonen mellom BM og BF. 

Kjæresten min er svært trofast og jeg har ingen grunn til å tro at dette stemmer i mitt tilfelle. Både han og BM virker å være meget ferdig med hverandre. Er kun nysgjerrig på å høre deres meninger og erfaringer angående dette. 

Anonymkode: 9031b...90d

Æsj, kommer aldri til å ha sex med bf igjen!!

Anonymkode: 62dd8...317

Skrevet

Tror det er ganske vanlig der det er drama involvert. 

Der ting er rolig derimot tror jeg det er usannsynlig. Manglende drama er ett tegn på at man er ferdig med hverandre. 

Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet. 

Anonymkode: fdf28...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...