AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Spoiler Heii, testet svakt positiv på en strips for 1.5 uke siden. Idag tok jeg en clearblue test som kom tilbake negativ, meeeen jeg åpnet denne opp🙈 etter å ha sett noen videoer på tiktok ble jeg nysgjerrig, er det meningen at det skal være 3 linjer? Ser flere skriver at 2 er vanlig, men ikke 3. Og at når den har vært sånn som min har de testet positivt litt senere Anonymkode: 761bd...198
Rosa Sløyfe Skrevet 18. februar 2023 #2 Skrevet 18. februar 2023 kommer vel ann på hva slags test man kjøper, les bruksanvisningen
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Dette er snakk om en clearblue digital test, står jo ikke akk noe på bruksanvisningen. Skulle gjerne lagt ved et bilde, men det skjønner jeg null hvordan fungerer Anonymkode: 761bd...198
Mandalorian Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er snakk om en clearblue digital test, står jo ikke akk noe på bruksanvisningen. Skulle gjerne lagt ved et bilde, men det skjønner jeg null hvordan fungerer Anonymkode: 761bd...198 Det finnes en egen tråd for tolkning av graviditetstester under «prøvere» kategorien- der er det mange erfarne som kanskje kan svare? Om du legger innlegget ditt der istedet?🤗
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Mandalorian skrev (5 minutter siden): Det finnes en egen tråd for tolkning av graviditetstester under «prøvere» kategorien- der er det mange erfarne som kanskje kan svare? Om du legger innlegget ditt der istedet?🤗 tusen takk! er litt ny her inne haha ha en fiin helg Anonymkode: 761bd...198 1
Mandalorian Skrevet 18. februar 2023 #6 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): tusen takk! er litt ny her inne haha ha en fiin helg Anonymkode: 761bd...198 I lige måde🤗
Sofakona Skrevet 18. februar 2023 #7 Skrevet 18. februar 2023 Du skal ikke lese eller bryte opp den teste . Alle disse har 2 linjer i seg. Gravid eller ikke. Om du fikk svak positiv test for 1,5 uke siden burde du fått sterk positiv nå. Så sjansen for at du fikk falsk positiv da er nok stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå