Gå til innhold

Uvanlig å like å dry humpe partnerens ereksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn enten i misjonær, on top eller som little spoon? Føler ingen snakker om det, er det litt sånn hunder gjør og som er rart i vanlig sex..? Hilsen jomfru jente:’)

Anonymkode: 5702c...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn man gjør før man har hatt sex 

Anonymkode: 0c631...80e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er sånn man gjør før man har hatt sex 

Anonymkode: 0c631...80e

Men jeg synes det er mye mer stimulerende å kjenne ereksjonen hans enn at han bruker fingre på klitoris eller for å fingre meg. Hvorfor?? Eller bare humpe på låret hans, men da føler jeg meg som en hund

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjør i hvertfall også det! Tror ikke det er så lenge før jeg er klar for å prøve på ordentlig, men føler det er veldig intimt og koselig.🥰

Anonymkode: 36afd...68b

• Hjerte 3
Skrevet

.

Skrevet

Er godt voksen, men bruker det mer som oppvarming. Enten som pirring gjennom hele dagen når vi ikke kan ha sex der og da, eller som en måte å ta initiativ på. 
Synes også det er mye mer opphissende å gni meg mot ereksjonen hans enn å bli fingret. Men så har jeg aldri likt å bli fingret.

Anonymkode: 12f94...f58

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Aldri hørt den begrepsbruken. Tørrhumping høres ikke godt ut! Men om du mener å gni seg mot den, så liker jeg det mye bedre enn å ha den inni meg. Jeg foretrekker å ha kontrollen og styre bevegelsene, og det kan jeg jo ikke om han skal bruke fingrene.

Anonymkode: 0e2a4...4a7

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men jeg synes det er mye mer stimulerende å kjenne ereksjonen hans enn at han bruker fingre på klitoris eller for å fingre meg. Hvorfor?? Eller bare humpe på låret hans, men da føler jeg meg som en hund

Jeg assosierer det også med flørt og oppvarming, først og fremst. Utrolig effektiv flørt, når en danser. Ikke til å misforstå, og ekstreeeeeemt opphissende. I det hele tatt alle situasjoner hvor hun gnir seg mot noe. Det er mye som egner seg til det, med litt oppfinnsomhet.

Skrevet

Vel. Rent nytelsesmessig er det mye deiligere å stimulere klitoris en å ha en penis inn i seg. 

Anonymkode: c591b...8db

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vel. Rent nytelsesmessig er det mye deiligere å stimulere klitoris en å ha en penis inn i seg. 

Anonymkode: c591b...8db

Ikke for alle, jeg er helt motsatt.. 😅

Anonymkode: fbe8d...711

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sånn enten i misjonær, on top eller som little spoon? Føler ingen snakker om det, er det litt sånn hunder gjør og som er rart i vanlig sex..? Hilsen jomfru jente:’)

Ja. Det er uvanlig.

Anonymkode: 8a3bc...f84

Skrevet

Nei. Det er ikke uvanlig. I alle fall ikke når man er ung.

Anonymkode: 468d8...146

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Det er uvanlig.

Anonymkode: 8a3bc...f84

What 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

What 

Nei, det er ikke uvanlig å syns det er deilig. Uansett om man er ung og uerfaren eller voksen og har hatt masse sex. Jeg er selv voksen og erfaren og syns det er veldig opphissende og deilig. Både fordi det gir stimulering av klitoris, og fordi jeg liker å kjenne at han er hard. Kos deg med det som føles godt for deg du. 😊

Anonymkode: 629b0...9ed

Skrevet

Da jeg var ung og før jeg hadde hatt samleie, var dette noe av det mest opphissende som fantes. Men synes fortsatt det er digg og spennende å kjenne ereksjonen hans gjennom klærne og det gir meg lyst på mer 😊

Anonymkode: 250e8...59f

Skrevet

Synes dette er utrolig deilig jeg da, naken eller med undertøy, mens tar på og tilfredsstiller hverandre... 🥰

Anonymkode: 56454...4bc

Skrevet

jomfrupuling.... deilig og ingen møydom går fløyten. ca 30 år siden sist, men husker enda hvor stiv og kåt man ble...

Anonymkode: 52a13...38c

Skrevet

Liker å beføle ham gjennom en myk joggebukse og vi gnir ofte mot hverandre med klær på før det blir noe mer, men er kanskje ikke helt det du mener?

Anonymkode: d959d...535

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...