Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Spør her i litt småpanikk, da jeg sitter og snakker med samboer.. Så nevner jeg for han at melken i kjøleskapet smaker fjøs, og at fjøssmaken bare ble verre og verre en stund etter siste svelg. Han ser på meg rart og tror jeg tuller?.. Så googler jeg og det første som kommer opp er: gravid 🙂

Er det noen som har opplevd at melken smaker fjøs, var du/var du ikke gravid?😩

Kjøper selvsagt test i morgen uavhengig av svar her, da jeg ikke får roa meg før ett endelig svar! Men får ikke sove i natt uten å vite om andre har opplevd det😂😭

Anonymkode: b7f68...a1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, du kan være gravid.

Anonymkode: e4768...4d0

Skrevet

Det var det første jeg tenkte på før jeg en gang rakk å se hva du googlet deg frem til :fnise: 

Det trenger ikke være pga. graviditet, smak- og luktesansen min kan bli helt tullete noen ganger. Har du begynt på en diett? Spist noe du ikke spiser ellers? Endret noen vaner i det siste? Vært syk eller brygger på noe?

Anonymkode: f495e...d53

Skrevet

^ er ikke så rutinert at jeg vet hvordan jeg svarer direkte på en kommentar, men ikke endret noe i vaner eller i mat.. Ville vært veldig morsomt da vi sluttet på prevensjon i november, men etter anbefaling av legen da vi gjerne ønsker oss ett barn på sikt og samboer har dårlig kvalitet😅 Så hvis den sitter allerede så er det jo veldig raskt da😅 Men da blir det test i morgen🙌🏼

Anonymkode: b7f68...a1c

Skrevet

Er du gravid?

Anonymkode: c80a9...e92

Skrevet

Jeg har opplevd det uten å være gravid. Samme med kjøtt😊 kvinner er biologisk mer innstilt på å merke slikt uavhengig av graviditet😊

Anonymkode: 6f94e...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...