Gå til innhold

"Restarter" Tinder seg etter en viss tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at man begynner på nytt med folk man har sveipet venstre på før? Begynner å lure litt, for de siste dagene har jeg fått opp tre personer som jeg sveipet venstre på før jul en gang. Det har skjedd tidligere også, men da kan det gå bare noen dager før de kommer igjen.

Disse tre er personer jeg kjenner til/vet hvem er det er derfor jeg husker det så godt at jeg sveipet til venstre.

Og nå har jeg også fått opp en jeg har chattet med før, men som slettet matchen/chatten etter en stund. Hvorfor kommer han opp igjen? Jeg trodde at når man slettet en match/chat, var det for godt?

Skjønner ikke helt dette her ...

Anonymkode: 2c219...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min Tinder gir meg med jevne mellomrom de samme profilene som jeg har krysset ut mange ganger, hvertfall. 

Anonymkode: 183b8...ac2

• Liker 1
Skrevet

Tinder vil jo ha deg der så lenge som mulig. Det er jo ikke et uendelig utvalg så om du vil ha noen i noenlunde geografisk nærhet så er de nødt å vise deg de samme profilene på nytt etter hvert.

Anonymkode: f35bb...790

Skrevet

Det er ikke restart men en glitch. Skjer her og

Anonymkode: 62b19...eab

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min Tinder gir meg med jevne mellomrom de samme profilene som jeg har krysset ut mange ganger, hvertfall. 

Hm, ja, men synes det var rart at akkurat disse tre dukket opp på nytt nesten samtidig, for jeg får ikke opp så mange nye forslag om dagen, har visst sveipet meg gjennom hele byen ... Tenker at jeg burde får veldig mange flere forslag hvis alle de jeg har sveipet vekk, kommer tilbake på nytt, for jeg har sveipet veldig mange til venstre. Spesielt i begynnelsen, som var før jul en gang.

Men hva med han som hadde slettet matchen vår ..? Hvorfor kommer han opp på nytt da?

Kan det være noe med at de deaktiverer profilene og aktiverer profilene sine? Eller sletter og lager nye profiler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tinder vil jo ha deg der så lenge som mulig. Det er jo ikke et uendelig utvalg så om du vil ha noen i noenlunde geografisk nærhet så er de nødt å vise deg de samme profilene på nytt etter hvert.

Anonymkode: f35bb...790

Ja, men da bør jeg jo få veldig mange flere profiler opp på nytt? For jeg får veldig få nye profiler om dagen, og de få som kommer, bor gjerne et stykke unna, ikke i samme by, slik som det gjorde i starten. Bortsett fra disse jeg nevner da.

Skrevet

Siden jeg ofte blar bunken til bunns, er jeg rimelig sikker på at:

* De du sveiper venstre på kommer tilbake i bunken etter en stund. Det er mange gjengangere så jeg tror ikke alle de resetter profilen sin. 

* Algoritmen prøver nok å vise profiler som matcher deg, men etter hvert som du sveiper venstre på det meste så får du opp hva som helst i bunken. 

* De som sender deg "likes" men som du sveiper venstre på kommer også tilbake etter en lang stund 

* Matcher som slettes har jeg aldri sett komme tilbake. De virker borte for alltid (kanskje med unntak om de resetter profilen sin) . 

Det jeg er usikker på er hvordan superlike med melding funker. Virker ikke som om meldingen kommer opp hos mottaker med en gang. Kanskje hvis de har gull eller platinum. Men SL med melding til de som ikke betaler vet jeg ikke hvordan funker. Har selv fått noen superlike men aldri sett noe melding. 

Anonymkode: 6468f...ef5

Skrevet

Det lurer jeg ogå på. Har tenkt at det er de betalende som dukker opp igjen gang på gang, men vet ikke?

Jeg lurer også på om jeg blir sett av menn på 36 som vil se damer fra 30-45 (satt aldersavstnden slik), selv om jeg  er 37 og bare vil se menn fra 37 - 45 (satt aldersavstanden slik)

Skrevet
18 minutter siden, exictence said:

Jeg lurer også på om jeg blir sett av menn på 36 som vil se damer fra 30-45 (satt aldersavstnden slik), selv om jeg  er 37 og bare vil se menn fra 37 - 45 (satt aldersavstanden slik)

Det tror jeg. Jeg ser bare damer innenfor mine kriterier men har fått likes av damer utenfor, så de har tydeligvis fått opp profilen min. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det tror jeg. Jeg ser bare damer innenfor mine kriterier men har fått likes av damer utenfor, så de har tydeligvis fått opp profilen min. 

Jammen da har vel du også fått opp dem?

Skrevet

Jeg bor midt i landet, og har ikke tusenvis å sveipe på i min aldersgruppe, så jeg synes det er helt ok at bunken kommer opp på nytt med jevne mellomrom. Min konklusjon er at ingen forsvinner for alltid, før de fjerner profilen selv. For meg virker det som om syklusen er ca en måned. 

Det er f.eks én kvinne, som har gitt meg like fem ganger.  Nå har jeg profil på Match, og jaggu kom hun ikke der også.  

Anonymkode: 08350...305

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er f.eks én kvinne, som har gitt meg like fem ganger.  Nå har jeg profil på Match, og jaggu kom hun ikke der også.  

Så synd t du ikke liker henne. Kanskje skulle du prøvd?

Skrevet
1 hour ago, exictence said:

Jammen da har vel du også fått opp dem?

Nei, bare at de dukker opp på likes listen

Skrevet (endret)
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har spekulert litt i om det er fordi de booster seg selv?🤷🏻‍♀️

Endret av Blått
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bor midt i landet, og har ikke tusenvis å sveipe på i min aldersgruppe, så jeg synes det er helt ok at bunken kommer opp på nytt med jevne mellomrom. Min konklusjon er at ingen forsvinner for alltid, før de fjerner profilen selv. For meg virker det som om syklusen er ca en måned. 

Jeg er for så vidt enig i det at det er greit at de kommer på nytt, men da vil jeg jo helst at alle kommer opp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er for så vidt enig i det at det er greit at de kommer på nytt, men da vil jeg jo helst at alle kommer opp. 

"alle" kommer jo ikke opp gang etter gang. Det er tross alt en viss rotasjon i massen, folk finner hverandre, går lei, tar pause etc. Akkurat den personen du håper på, er kanskje attraktiv for flere enn deg. 

exictence skrev (2 timer siden):

Så synd t du ikke liker henne. Kanskje skulle du prøvd?

Er det deg, M......?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"alle" kommer jo ikke opp gang etter gang. Det er tross alt en viss rotasjon i massen, folk finner hverandre, går lei, tar pause etc. Akkurat den personen du håper på, er kanskje attraktiv for flere enn deg. 

Er det deg, M......?

Dessverre

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er det deg, M......?

Nå er det ikke en spesiell jeg håper på, men jeg tenkte mer på antallet. Jeg sveipet jo veldig mye i begynnelsen, fordi det tilsynelatende var en uuttømmelig mengde menn der ute (😂), men man sveiper seg jo gjennom alle etter hvert, og nå er det åpenbart bare noen få som gjentar seg. Jeg bor i en relativt stor by, og ser ikke helt for meg at de aller fleste av dem jeg sveipet gjennom i begynnelsen er opptatte/utilgjengelige nå. 

Nå når jeg sveiper, tar det ikke lang tid før jeg får melding om at det ikke er flere aktuelle i mitt område. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...