Gå til innhold

bihulebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg kan kalle dette akutt, men har gradvis ved noen få dager fått bihulebetennelse. Riktig nok kommer dette av en sterk forkjølelse jeg har nylig har hatt. Jeg har vært hos legevakten og fått snakket med lege, så jeg har fått medisiner. Men. De fungerer ikke over natten, og jeg har hodepine, vondt i tanna, øvre del av kjeven og området bak øyet. Jeg kan ikke snufse heller for da får jeg kraftige smerter. Er det noen som kan gi råd som funker mot dette??

Anonymkode: 3ab52...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hjelper damping, og gjerne med noen poser kamillete i vannet, jeg blir alltid bedre!

Jeg gjør sånn her, koker opp en kjele med vann, har i en bolle, og et stort handkle. Så er det bare å lene seg over og dampe inn, så nær man orker uten å brenne seg på dampen, start litt høyt! Pust inn med nesa, samme hvor tett det er, pust ut med munnen. Ta pause etter en 5 min. Fortsett til det slutter å komme damp. Gjør dette en 2-3 ganger, du kan bare ta denne blandinga og koke den opp neste gang du skal gjøre det.

Anonymkode: 978bd...213

Skrevet

Det eneste som hjelper meg når jeg har bihulebetennelse er å bruke nesespray, gjerne saltvannsspray da den kan brukes ofte.  Og smertestillende da. Ellers må jeg ligge med hode/overkropp høyt. 

God bedring!

Skrevet

Jeg har funnet ut at det beste som ikke virker mot bihulebetennelse faktisk er whisky.😁

Anonymkode: 5c8a9...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...