AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Hei. Jeg drikker ikke selv, er ikke gammel nok, og det bryter med mitt verdisyn. Jeg har møtt en fyr jeg har kjent til hele livet, men som er noen år eldre, så først nå det har vært naturlig for oss å henge. Han studerer på phs, og i kveld var det fest med noen han går i klasse med. Jeg var bare innom fordi vi har avtalt at jeg skal sove hos han i helgen. Men opplevelsen da jeg kom var helt uventet. Alle hadde drukket, men jeg merket fort at han var ganske full. Nesten med en gang jeg kom, tok han tak i meg, holdt meg helt fast, og liksom begynte å beføle meg, foran alle som var der. Vi har enda ikke hatt sex, så jeg ble skikkelig såret og ikke minst redd! Heldigvis var det mange av de andre som reagerte og fikk han bort fra meg. Men når alle hadde trukket seg litt vekk og jeg sa jeg ville gå, så var det to av kameratene som sa de ville følge meg. Jeg fikk veldig følelsen av at de prøvde å flørte med meg, og sa rett ut at det finnes bedre typer der ute, og hintet til seg selv. Jeg føler alt er helt kaos nå. Vet ikke om jeg i det hele tatt skal ta imot noen forklaring eller unnskyldning, hvis det skulle komme. Og skal jeg i så fall nevne alt kompisene sa? Angrer på at jeg dro, men jeg kunne virkelig ikke vite hva som skulle skje.. han har alltid vært veldig omsorgsfull og forsiktig, så vil ikke la han gå hvis det bare var noe dumme greier på fylla liksom. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 94683...d44
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Jeg hadde glatt slått opp med han! Anonymkode: 446b5...716
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Glemte å si at det var bare gutter på festen, som selvfølgelig gjorde opplevelsen mye mer skremmende. Anonymkode: 94683...d44 2 3
ClausSaus Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Kjære vene, du må jo ikke finne på å godta slik behandling! Dette er laaangt over streken. 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Huff, og han skal bli Politi? Og oppfører seg sånn i fylla, løp vekk, vil sikkert utnytte deg. Og hva er alderen din og alderen hans? Håper du ikke er under 16 år og han er over 20. Anonymkode: 8bf89...3a2 1
Irja Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 «Bare noen dumme greier på fylle» Nei. Dette er han. Sånn her vil du ikke ha det. 2 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Huff, og han skal bli Politi? Og oppfører seg sånn i fylla, løp vekk, vil sikkert utnytte deg. Og hva er alderen din og alderen hans? Håper du ikke er under 16 år og han er over 20. Anonymkode: 8bf89...3a2 Nei, jeg er 17, han er 20. Anonymkode: 94683...d44 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #8 Skrevet 18. februar 2023 Han blir nok ikke særlig mer til mann med årene så best å kutte han ut nå. Men virker heldigvis som at du er et catch da siden to av kompisene hans forrådte han for å forføre deg! Så det går nok bra for deg. Anonymkode: 94683...d44 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #9 Skrevet 18. februar 2023 Du kjenner han nok ikke så godt som du tror. Klart alle kan spille omsorgsfulle og snille når de prøver å få noe ut av det, nå fikk du erfare hvordan han egentlig er og hvordan han egentlig ser på deg. Det at til og med kompisene hans som egentlig burde wingmane han og snakke godt om han sier at du kan få bedre sier mye om hvor mye dritt du har i vente om du involverer deg med han der..! Det beste nå er å holde seg unna. Ikke sov hos han, det kan ende i en voldtekt. Han er ikke typen til å voldta tenker du? Men husk at de fleste voldtekter skjer av noen man stoler på og ofte skjer det fordi mannen presser og presser og tar ikke nei for et nei, du vil kline og vil ikke bli sint men han fortsetter å pushe deg til mer og plutselig går ting altfor langt og du tør ikke si strengt i fra fordi du liker han og vil ikke skuffe.. Han kommer 100% til å prøve på sex og nå har du fått erfare hvordan han ikke respekterer grensene dine når andre måtte komme å ta han vekk fra deg på festen. Det beste du kan gjøre når han tar kontakt er å bare si "Sorry men jeg vil ikke dette alikevel og har kommet frem til at vi ikke kan funke". Også står du på det samme hva han sier eller prøver å overtale deg til. Anonymkode: 03192...05e 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #10 Skrevet 18. februar 2023 Han jeg har vært sammen med i snart 20 år var ikke storsjarmør i fylla, akkurat. Hadde jeg skulle slått opp med han de gangene han ikke oppførte seg etter min "standard" det første halve året, hadde vi ikke vært sammen lenge. Poenget mitt er; snakk med han. Kommuniser hva du synes, hvordan det fikk deg til å føle og at du ble redd. Viser han ingen forståelse eller vilje til å endre noe, så er han nok ikke for deg. Folk forandrer seg, men man må jo si fra hva man mener om den slags oppførsel. Han må bli kjent med deg og dine grenser, og du må være tydelige på dem overfor han. Hvordan har det gått i dag? Anonymkode: 7e11e...362 1 1
mEditari Skrevet 18. februar 2023 #11 Skrevet 18. februar 2023 Siden det var alkohol involvert ville jeg gitt han en sjans til å prate. Men hva som skjer etterpå burde være 100% avhengig av hvordan den praten går. Her kreves det kryping, i mine øyne. Om du forteller han hvor redd du ble, og han avfeier følelsene dine så er det veldig tydelig hvordan du vil bli møtt ved senere konflikter og hendelser som oppstår i et forhold. Pass på deg selv! 1 2
PM75 Skrevet 18. februar 2023 #12 Skrevet 18. februar 2023 En slik oppførsel er langt over streken! Han holder deg fast og vennene hans må redde deg?? Han hadde jeg ikke stolt på et sekund! 1 3
Rosakatt Skrevet 18. februar 2023 #13 Skrevet 18. februar 2023 (endret) Takk å lov at du kom deg trygt bort der fra Det at han ikke nevnte for deg at det var full gutte fest hos han, da det var avtalt du skulle sove der, eller visste han ikke at du kom? Det at det første han gjør er å holde deg fast å beføle deg, å i tillegg forran andre, det at han i det hele tatt gjorde det, om dere så hadde vært intime sammen er absolutt ikke bra, stakkars deg. Bra noen brøyt inn Unnskyld, men hadde ikke satset på han om det var meg. Det er ikke alle som er slik i fylla. Fylla er ikke alene om skylda. Å vet man at man oppfører seg så dårlig mot noen, så burde man ikke drikke Har tenkt på det, kjenner ingen som gjør sånnt i fylla. Min ex, ble bare ekstra engasjert i diskusjoner om ting han liker og hadde tendens å sovne på bade gulvet. Men han hadde aldri holdt meg fast å gjort ting mot meg, imot min vilje. Sånn seriøst, han er ikke god. Det er ikke normalt. Endret 18. februar 2023 av Rosakatt
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #14 Skrevet 18. februar 2023 Han hadde jeg arkivert. Anonymkode: 40a49...2af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå