AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg har boligforsikring, livsforsikring, reiseforsikring forsikring for hunden og uføreforsikring. Er det noe mer jeg mangler? Hvilke andre forsikringer har dere? Anonymkode: 221c6...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har boligforsikring, livsforsikring, reiseforsikring forsikring for hunden og uføreforsikring. Er det noe mer jeg mangler? Hvilke andre forsikringer har dere? Anonymkode: 221c6...02a Jeg har kun bil og båtforsikring. Er allerede 100 % ufør, og 50 % invalid. Reiseforsikring har jeg i kredittkortet, innboforsikring har samboeren min så det trenger jeg ikke. Når jeg skal reise langt av gårde (utenlands) så kjøper jeg egen Reiseforsikring da, men per nå så trenger jeg ikke. Anonymkode: e4b26...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Del Skrevet 18. februar 2023 Har totalforsikring hos Storebrand, via avtale med fagforeningen. Akademikerne +. Dekker bolig, hytte, innbo, reise, ulykke, kritisk sykdom, bil. Har også gode forsikringer gjennom jobb, ulykke og livsforsikring. Da vi var nyetablerte hadde vi gjensidig livsforsikring som dekket boliglånet, slik at den ene kunne betjene lånet alene. Denne var relativt dyr, så droppet den når vi ikke trengte den lenger. Har ikke forsikret kattene, tar de regningene som kommer da det lønner seg på sikt. Reiser alltid på kredittkort, så der ligger det jo gode livsforsikringer. Anonymkode: 9a914...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Del Skrevet 18. februar 2023 Alle unntatt barn og helse. Det går gjennom folketrygden. Anonymkode: e6621...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg har innbo, bil, ulykke på meg og livsforsikring på barnet. Reiseforsikring, hund og katteforsikringer. Får ikke dekning på livsforsikring på meg selv. Anonymkode: f4a31...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Del Skrevet 18. februar 2023 Hvilke aktører tilbyr uføreforsikring/ulykkeforsikring/sykdomsforsikring i ett? Anonymkode: 8c4d6...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #7 Del Skrevet 18. februar 2023 Har du ikke innboforsikring? Anonymkode: 60cf6...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #8 Del Skrevet 18. februar 2023 Reise, innbo og ulykkesforsikring. Anonymkode: 1602b...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #9 Del Skrevet 18. februar 2023 Skulle ønske jeg hadde uføreforsikring. Anonymkode: fd7f0...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 18. februar 2023 #10 Del Skrevet 18. februar 2023 Hus, bil, dyr, innbo (gjennom fagforening), liv, reise (gjennom kredittkort), ulykke og alvorlig sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #11 Del Skrevet 18. februar 2023 Hus og innbo, bil, reise, alvorlig sykdom (får ikke ufør fordi jeg er på aap), livsforsikring siden jeg eier med mannen. Har du ikke ufør, skaff det nå om du kan. De pengene hadde kommet godt med. Jeg rakk ikke å jobbe lenge nok til å kunne få, og det er utrolig kjipt nå når det dessverre går den veien. Anonymkode: e52d8...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #12 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du ikke innboforsikring? Anonymkode: 60cf6...789 Jeg har det, glemte å nevne det 😅 TS Anonymkode: 221c6...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #13 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hus og innbo, bil, reise, alvorlig sykdom (får ikke ufør fordi jeg er på aap), livsforsikring siden jeg eier med mannen. Har du ikke ufør, skaff det nå om du kan. De pengene hadde kommet godt med. Jeg rakk ikke å jobbe lenge nok til å kunne få, og det er utrolig kjipt nå når det dessverre går den veien. Anonymkode: e52d8...8fb Enig i at det viktig med uføreforsikring. Og trist å høre at du ikke rakk å jobbe lenge nok.. Håper det går bra med deg nå❤️ ts Anonymkode: 221c6...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 18. februar 2023 #14 Del Skrevet 18. februar 2023 Innboforsikring, reiseforsikring,.tannlegeforsikring og livs/ulykke/uføreforsikring. Alt via fagforening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #15 Del Skrevet 18. februar 2023 Hus- og innbo, reise (gjennom jobben til samboer), livsforsikring, helseforsikring, ulykkesforsikring, verdiforsikring og bilforsikring. Anonymkode: cd6e1...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå