AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Vi drar opp til Trondheim i neste måned pga en time på sykehuset. Da vil vi gjerne overnatte på hotell en natt. Jeg ser på hotell på nett og det er ikke helt enkelt å velge et som både er bra og rimelig. Vi kommer med buss, så det bør være sentralt i forhold til sentralstasjonen. Og svært gjerne mede frokost. Anonymkode: 9a89a...2e9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi drar opp til Trondheim i neste måned pga en time på sykehuset. Da vil vi gjerne overnatte på hotell en natt. Jeg ser på hotell på nett og det er ikke helt enkelt å velge et som både er bra og rimelig. Vi kommer med buss, så det bør være sentralt i forhold til sentralstasjonen. Og svært gjerne mede frokost. Anonymkode: 9a89a...2e9 Det enkleste og billigste er å ta inn på pasienthotellet som ligger ved sykehuset. Busstopp er rett ved Tar 3 minutter å gå til matbutikk. Er kiosk rett bak også. Anonymkode: 3e933...ac0 1
sommermor Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Takk nå har jeg sendt de en forespørsel om rom.
Perelandra Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Tråden er ryddet for avsporinger Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Scandic Lerkendal. Buss rett utenfor døra. Både flybuss og vanlig buss og taxi. Anonymkode: 475d1...adb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå